نوشته شده توسط : شیرین

چرا لک بر روی صورت ظاهر می شوند
برآمدگی ها یا لکه های قهوه ای روشن روی پوست شما هستند. آنها از خوشه سلول های پوستی ساخته شده اند که حاوی ملانین رنگدانه هستند. بر خلاف خال ها ، که مطرح شده اند ،لک ها صاف هستند. لک ها دردناک یا مضر نیستند.

هیچ کس با لک متولد نمی شود ، حتی اگر ممکن است ژنتیکی باشند. آنها در اثر تابش آفتاب برانگیخته می شوند. اگر لک دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید ، در اینجا هفت روش برای رهایی از لک وجود دارد.

1. ضد آفتاب
ضد آفتاب خلاص نخواهید شد ، اما به جلوگیری از موارد جدید کمک می کند. شما باید سالانه ضد آفتاب بزنید، حتی اگر هوا ابری باشد.

آکادمی پوست آمریکا این نکات را ارائه می دهد:

ضد آفتاب باید SPF 30 یا بالاتر داشته باشد.
حداقل 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه ، ضد آفتاب را روی پوست لخت بمالید.
هر دو ساعت یکبار کرم ضد آفتاب و بلافاصله بعد از شنا یا تعریق زیاد استفاده کنید.

درمان با لیزر
درمان با لیزر از پالسهای نور متمرکز و شدید برای هدف قرار دادن نواحی آسیب دیده پوست استفاده می کند. انواع مختلفی از لیزرها وجود دارد. طبق یک مطالعه سال 2015 ، لیزر 1064 Q-Switched Nd YAG برای معالجه برآمدگی مؤثر است. نتایج مطالعه نشان داد که درمان با این لیزر بیش از 50 درصد از برآمدگی ها را در 62 درصد از شرکت کنندگان روشن کرده است.

درمان با لیزر به طور کلی بی خطر است. خطر زخم کم است. اما ممکن است عوارض جانبی دیگری نیز رخ دهد ، از جمله:

خارش
ورم
قرمزی
پوسته پوسته شدن
لایه برداری
عفونت
تغییر در رنگ پوست
اگر سابقه تبخال خوراکی دارید ، ممکن است لازم باشد قبل از انجام لیزر درمانی ، داروی ضد ویروسی مصرف کنید. به این دلیل است که لیزر می تواند تبخال را در اطراف دهان شما تحریک کند.

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما ممکن است قبل از عمل سایر داروها یا کرم ها را تجویز کند. آنها همچنین ممکن است توصیه کنند که از داروهای خاص یا محصولات قبل از عمل خودداری کنند. به پزشک خود در مورد هرگونه دارو یا کرم مورد استفاده خود اطلاع دهید.

برای  درمان لک صورت(https://mag.mahtateb.com/) با لیزر ممکن است دو هفته طول بکشد. برای دستیابی به نتایج مطلوب معمولاً چندین جلسه ضروری است.

3. جراحی کرایوس
جراحی کرایوس جراحی از سرمازدگی شدید به صورت نیتروژن مایع برای انجماد و از بین بردن سلولهای غیر طبیعی پوست استفاده می کند. جراحی کرایو جراحی به طور کلی بی خطر است و نیازی به بیهوشی و زمان کمی ریکاوری ندارد. برخی از عوارض جانبی احتمالی آن عبارتند از افت فشار خون ، خونریزی و تاول. جراحی کرایوس به ندرت باعث ایجاد زخم می شود.

4- کرم موضعی محو کننده
کرم محو کننده ، که به آن کرم سفید کننده نیز گفته می شود ، هم از طریق پیشخوان و هم با نسخه موجود است. بسیاری از کرم های محو کننده حاوی هیدروکینون هستند ، ماده ای که فکر می کند تولید ملانین را سرکوب می کند و باعث تیره تر شدن مناطق تیره پوست می شود.

کرم هیدروکینون موضعی ممکن است باعث شود:

التهاب
خشکی
سوزش
تاول زدگی
تغییر رنگ پوست

 

لک صورت
در سال 1982 ، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) محصولات سفید کننده ای را که حاوی حداکثر 2 درصد هیدروکینون بود به عنوان کلی ایمن و مؤثر دانست. در سال 2006 ، منبع جدید معتبر نشان داد که هیدروکینون ممکن است باعث ایجاد سرطان در موشها شود و باعث تیرگی و نابودی پوست شود. این امر باعث شد تا FDA نامزد هیدروکینون برای مطالعه بیشتر تحت برنامه ملی سم شناسی (NTP) شود. با این وجود ، FDA محصولات هیدروکینون را توصیه می کند تا تحقیقات NTP کامل شود.

5- کرم رتینوئید موضعی
کرم رتینوئید یک ترکیب ویتامین A است. از این ماده برای بهبود پوست آسیب دیده در آفتاب و روشن شدن کارکردها است. طبق یک منبع بازبینی شده معتبر در سال 2014 ، رتینوئیدها ممکن است با جذب اشعه ماوراء بنفش B ، محافظت محافظتی را ارائه دهند. این ممکن است به جلوگیری از شکل گیری ترک های جدید کمک کند.

کرم های رتینوئید با یا بدون نسخه در دسترس هستند. عوارض جانبی رایج عبارتند از:

قرمزی
خشکی
سوزش پوست
لایه برداری
حساسیت
6. پوست شیمیایی
یک لایه بردار شیمیایی از محلول شیمیایی برای لایه برداری و لایه برداری از نواحی پوست آسیب دیده استفاده می کند. برای برطرف کردن freckles ، یک پوست متوسط ​​پوست حاوی اسید گلیکولیک یا trichloroacetic acid به لایه های میانی پوست نفوذ می کند. پس از برطرف شدن پوست آسیب دیده ، پوست جدید ایجاد می شود.

لایه برداری شیمیایی به طور موقت ممکن است باعث شود:

نیش زدن
لایه برداری
قرمزی
تحریک
پوسته پوسته شدن
ورم
طبق گزارش انجمن جراحی پوستی آمریکا ، لایه برداری پوست متوسط ​​تا دو هفته طول می کشد تا بهبود یابد. باید روزانه پوست خود را خیس کرده و پماد موضعی بمالید. همچنین باید تا دو هفته آنتی ویروس تجویز کنید و تا زمانی که پوست شما بهبود نیاورد ، از آفتاب خودداری کنید.

7. داروهای طبیعی
چندین راه درمان طبیعی وجود دارد که مردم برای خلاص شدن از شر آن ها قسم می خورند. هیچ کدام از نظر علمی اثبات نشده اند. با این حال ، بعید است بعید باشد که در اعتدال از آن استفاده کنند.

این داروهای طبیعی شامل موارد زیر است:

آب لیمو: آب لیمو را مستقیماً با یک توپ نخی روی پوست خود بمالید و سپس آن را بشویید. تصور می شود که آب لیمو باعث روشن شدن پوست می شود.

عسل: عسل را با نمک یا شکر ترکیب کنید تا یک اسکراب درست شود. عسل ممکن است به روشن شدن رنگدانه کمک کند.

کره: کره ماست را مستقیماً روی پوست خود بمالید. شما باید 10 دقیقه قبل از شستشو با آب گرم آن را بگذارید. همچنین می توانید با ترکیب کره کره با جو دوسر یک ماسک درست کنید. کره کره دارای اسید لاکتیک است ، که به طور بالقوه می تواند به روشن شدن ترک پا شما کمک کند.

خامه ترش: خامه ترش را مستقیماً روی پوست خود بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید. مانند کره کره ، خامه ترش حاوی اسید لاکتیک است.

ماست: ماست را مستقیماً روی پوست خود بمالید و چند دقیقه آن را بگذارید. ماست همچنین حاوی اسید لاکتیک است.

پیاز: پیاز را روی پوست خود مالیده و سپس پوست خود را در آب گرم بشویید. پیاز می تواند به عنوان لایه برداری عمل کند و ممکن است به روشن شدن لکه ها کمک کند.

اگر هر گونه تحریکاتی را تجربه کرده اید ، استفاده از این روش را متوقف کنید.

چه عواملی باعث ایجاد لک می شود؟
پوست شما حاوی سلولهایی به نام ملانوسیت ها است که ملانین رنگدانه تولید می کنند. ملانین به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید کمک می کند. قرار گرفتن در معرض آفتاب ملانوسیتها را به تولید ملانین بیشتر تشویق می کند. برآمدگی ها تشکیل دهنده ملانین در لایه بیرونی پوست شما هستند.

اکثر افرادی که تعداد زیادی لک صورت و بدن دارند ، پوست نسبتاً خوبی دارند ، اگرچه هر کسی می تواند آنها را دریافت کند. حتی اگر افراد دارای پوست کم عادی نسبت به افرادی که پوست تیره تری دارند ، ملانین کمتری تولید می کنند ، ملانوسیت های آنها در هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب ملانین بیشتری تولید می کنند.

ممکن است لک ها به تنهایی از بین بروند
برخی از برجستگی ها برای مسافت طولانی در آن قرار دارند. برخی دیگر در تابستان به دلیل افزایش نور خورشید برجسته هستند اما در طول زمستان یا با جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب محو می شوند. ممکن است پاکت های ارثی کاهش یابد. برآمدگی ناشی از آسیب آفتاب با افزایش سن گرایش پیدا می کند.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنید
 لک ها غیر سرطانی هستند ، اما ممکن است با سرطان پوست اشتباه گرفته شوند. قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد یک عامل خطرناک برای هر دو دسته از مرکب و ملانوم است. ملانوما در افراد دارای پوست نسبتاً مناسب و یا برآمدگی نسبت به افرادی که پوست تیره دارند ، منبع معتبرتری است.

اگر متوجه تغییر در اندازه ، رنگ و یا شکل یک برآمدگی شدید ، به پزشک یا متخصص پوست خود مراجعه کنید. آنها می توانند تشخیص دهند که آیا این دلیل نگرانی است یا خیر.

خط آخر
برآمدگی رایج و خوش خیم است ، با این حال بسیاری از افراد به دلایل زیبایی می خواهند از شر آنها خلاص شوند. داروهای تهاجمی مانند لیزر درمانی و لایه برداری شیمیایی مؤثر هستند ، اما به زمان بهبودی زیادی نیاز دارند و ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کنند.

اگر می خواهید بسته بندی مکمل های خود را ارسال کنید ، با متخصص پوست خود صحبت کنید تا بهترین روش از بین بردن برای شما تعیین شود. مهم نیست که چه روشی را انتخاب کنید ، مهم است که از او مراقبت های بعدی آفتاب را انجام دهید تا از  ایجاد لک های جدید جلوگیری کنید.

منبع:http://meysam7777.blog.ir/
 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

ریجکت شدن ویزای شینگن و دلایل آن
برای همه افرادی که برای درخواست ویزا اقدام میکنند این سوال برایشان پیش می آید که چرا سفارت یک کشور درخواست ویزا شما را رد میکند و ازدادن ویزا خودداری میکند. رد شدن درخواست ویزا توسط سفارت ریجکت ویزای شینگن گفته می شود. هر زمانی که یک درخواست ویزا ریجکت شود مشکل و یا نقصی در درخواست ویزا از سوی متقاضی رخ داده که با قوانین اخذ ویزا مطابقت نداشته است. اما بعد از ریجکت ویزا بسیاری از افراد دلیل رد شدن درخواست خود را نمی دانند.
ریجکت شدن درخواست ویزای شینگن ممکن است به این دلیل باشد که افسر سفارت نمی تواند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از متقاضی دریافت کند. در صورت عدم وجود چنین اطلاعاتی، نماینده سفارت نمی تواند تصمیم بگیرد که آیا متقاضی واجد شرایط اخذ ویزای شینگن هست یا خیر. از سوی دیگر، گاهی ممکن است کنسولگری از متقاضی اطلاعاتی دریافت کند که غیر قابل قبول است و مراحل ثبت نام کامل نمی شود. گاهی اوقات متقاضی به دلیل فعالیت های نامشروع و غیر قانونی رد می شود. در تمام موارد فوق، سفارت درخواست ویزا را ریجکت می کند. در ادامه رایج ترین دلایل ریجکت شدن ویزا که دانستن آن برای اخذ ویزای شینگن ضروری است را معرفی میکنیم.

ریجکت شدن ویزا

1- داشتن سابقه کیفری در هر زمانی
هر گونه اقدام غیر قانونی متقاضی در گذشته و حال در تصمیم نماینده سفارت در صدور یک ویزای شنگن تاثیر بسیار زیادی دارد. در چنین مواردی ممنوعیت از اخذ ویزا رخ میدهد زیرا متقاضی تهدیدی برای سیاست عمومی، امنیت داخلی یا ثروت عمومی منطقه شنگن یعنی تروریسم، سوء استفاده از مواد مخدر، سوء استفاده از کودکان، اعتیاد، دیگر جنایات جدی محسوب می شود و ویزا توسط سفارت ریجکت میشود.
2- ریجکت شدن ویزا به دلیل ارائه مدارک جعلی که مربوط به خود فرد نباشد
همه متثاضیانی که سعی در ارائه اسناد و مدارک مسافرتی جعلی به سفارت یا کنسولگری می کنند و تلاش می کنند هویت خود را با استفاده از هویت جعلی مخفی کنند دچار پیامد های نامطلوب و ریجکت شدن ویزا و در بیشتر کشورها ممنوعیت از ورود به آن کشور را تا چند سال آینده به دنبال دارد.

ریجکتی ویزای شینگن
3- ندادن توضیح و دلیل کافی برای هدف سفر و شرایط اقامت توسط متقاضی
یکی دیگر از دلایل رایج اداره کنسولگری برای رد کردن ویزای شینگن شما، عدم توجیه لازم برای هدف و شرایط سفر و برنامه اقامت شما در کشور مورد نظر است که شامل موارد زیر است:
نداشتن مدارک و دلایل مبنی داشتن شغل و تخصص مناسب و نداشتن وضعیت مالی که توانایی پرداخت هزینه ها را در کشور مقصد داشته باشد
نداشتن مدارک و اسناد معتبر که هدف سفر و اقامت را توجیح کند مثلا اگر به قصد پزشکی سفر شود باید مدارک پزشکی کامل باشد همینطور برای سایر اهداف سفر.
عدم ارائه دلایل ثابت و بدون تغییر در مورد هدف سفر و اقامت. در صورت عوض شدن هدف و دلایل اعتماد کنسولگری به متقاضی کم می شود.
4- پاسپورت مخدوش شده و ناخوانا
یک دلیل برای رد شدن ویزا می تواند گذرنامه ایی باشد که در شرایط خوبی نگهداری نشده است و مخدوش شده باشد چنین مواردی شامل زمانی است که صفحات پاسپورت از بین رفته یا گم شده باشند، صفحات پاسپورت ناخوانا باشند، صفخات پاسپورت پاره شده باشند و سایر موارد.
5- ریجکت ویزای شینگن به دلیل ارائه پاسپورت نامعتبر
یکی از مواردی که افسر کنسول ویزا را رد میکند ارائه دادن پاسپورتی است که از نظر کنسولگری معتبر و قابل قبول نباشد. موارد زیر در پاسپورت شما باید رعایت شده باشد:
تاریخ اعتبار پاسپورت حداقل به اندازه ایی باشد که از در تاریخ بازگشت از منطقه شینگن سه ماه اعتبار داشته باشد.
گذرنامه باید حداقل 2 صفحه خالی و بدون مهر داشته باشد
فقط گذرنامه معتبر ارائه شود و یاداشت یا کتابچه سفرنامه قابل قبول نیست.
پاسپورتی که بیشتر از 10 سال از صدورش گذشته باشد در صورت معتبر بودن هم قابل قبول نیست و باید درخواست پاسپورت جدید شود.

ریجکت ویزای شینگن
6- نداشتن برنامه برای سفر
یکی دیگر از دلایل ریچکت شدن ویزای شینگن ارایه ندادن برنامه کامل سفر که از ورود به منطقه شینگن و شهر های مقصد و همه موارد باید در آن باشد. مواردی که در این زمینه باعث ریجکت میشوند:
عدم توانایی تعیین مقصد اصلی بازدید شما در منطقه شینگن به صورتی که کشوری که ورود اولیه شما به آنجاست دقیق مشخص نباشد تا از سفارت همان کشور اقدام کنید.
عدم اثبات داشتن محل اقامت رزرو شده برای زوزهای اقامت و هر شبی که در منطقه شینگن میخواهید بمانید ( شامل رزرو هتل و...)
نداشتن بلیط رفت و برگشت برای خود فرد و افرادی که همراه فرد قصد رفتن به منطقه شینگن را دارند.
در صورتی که قصد رفتن به چند کشور در منطقه شینگن را داشته باشید باید نام همه کشورها و بلیط رفت و آمد به آنها را آماده کرده باشید.
7- نامعتبر بودن نامه یا دعوت نامه رسمی
در صورتی که برای اخذ ویز از دعوت نامه یا یک نامه برای رفتن به کشور مقصد استفاده کنید و یا اینکه از طرف یک شرکت در ایران برای سفر کاری به منطقه شینگن می روید، باید نامه شما رسمی و معتبر باشد در غیر اینصورت ویزای شما ریجکت می شود. نامه بدون آدرس و شماره و مشخصات شرکت یا فرد دعوت کننده قبول نم یشود. تاریخ نامه بیشتر از سه ماه قبل از تاریخ سفرنباشد و مهر و امضای شرکت صادر کننده نامه روی نامه باشد.
8- نداشتن معیارهای اقامت در کشور مورد نظر
یکی از دلایل عمده ریجکت شدن ویزای شینگن نداشتن معیارهای مالی برای اقامت در منطقه شینگن و نداشتن پول برای خروج از منطقه شینگن است. مواردی که در این زمینه باعث ریجکت ویزای شینگن میشود در زیر آمده است:
ارائه ندادن وضعیت و مالی و درآمدی فرد که مربوط به حداکثر یک ماه قبل از درخواست ویزا باشد
ارائه ندادن اطلاعات حساب شخصی فرد و میزان مبلغ موجود در کارت اعتباری متقاضی
نداشتن توانایی مالی و میزان سرمایه کافی در اطلاعات مالی داده شده
ارئه چک مسافرتی که با نام خود متقاضی نباشد.
9- سند ازدواج یا تولد نامعتبر
در صورت اخذ ویزا از طریق ازدواج و یا ملاقات اعضای خانواده در کشورهای شینگن باید سند و مدارک معتبری از ازدواج یا تولد فرزند ارایه شود که در غیر اینصورت ویزا فرد ریجکت خواهد شد. موارد ریجکتی در این مورد به صورت زیر است:
نداشتن یک مدرک ازدواج که توسط مقامات رسمی کشور مورد نظر یعنی وزارت کشور تایید شده باشد
در صورتی که مدرک ارائه شده به زبان انگلیسی نباشد و یا توسط مترجم معتبر ترجمه نشده باشد
نداشتن یک گواهی که نشان دهد زن و شوهر هر دو از والدین کودک هستند

مطالب مرتبط: آشنایی با برلین پایتخت آلمان
10- نداشتن بیمه مناسب در زمان سفر
یک از موارد دیگر که ممکن باعث رد شدن درخواست ویزا شود نداشتن بیمه در هنگام سفر است. درصورتی که بیمه فرد نتواند مقادیر مورد انتظار را پوشش دهد ویا تضمین کننده بازگشت متقاضی به کشور خود نباشد پذیرفته می شود. همچنین بیمه فرد در کل منطقه شینگن معتبر و قابل استفاده باشد و مدت زمان بیمه به اندازه مدت زمان سفر باشد و کل سفر را پوشش دهد.


افزایش سخت گیری ها و ریجکت ویزا توسط دولت کانادا
اخیراً پلیس مرزی کانادا کنترل های سختگیرانه ای برای دارندگان ویزای توریستی کانادا اعمال می کند و اجازه ورود به تعدادی از مسافران و دانشجویان در فرودگاه های کانادا و یا اجازه ادامه مسیر در فرودگاه های ترانزیتی مانند استانبول، دبی و دوحه داده نشده است.
متاسفانه آژانس های مسافرتی در ایران با تبلیغات دروغین و با دریافت هزینه های گزاف برای دریافت ویزای توریستی کانادا مدرک جعل می کنند و از این رو سفارت کانادا در ماه جاری با اعمال کنترل های سختگیرانه ضمن تقاضای اصل مدارک از متقاضیان، در مواردی ویزا های صادر شده را نیز ابطال کرده است، در مواردی نیز اجازه سوارشدن به هواپیما را به افراد نداده است و اینن افراد به مدت پنج سال از ورود به کانادا منع می شوند.

سوابق مالی و کاری، پیشینه سفر در 10 سال گذشته و هدف از سفر به کانادا از مهم ترین مواردی است که افسر صدور ویزای کانادا به آنها توجه می کند و معمولا نقص مدرک در یکی از موارد بالا، باعث رد شدن پروفایل ویزای توریستی می شود. بنابراین باید توجه داشته باشید که صحت مدارکی که به سفارت کانادا تحویل می دهید و یا در پروفایل خود بارگذاری می کنید، بسیار حائز اهمیت است.

در صورت احراز صحیح مدارک، سفارت کانادا در آنکارا به میزان مدت زمان اعتبار گذرنامه، برای شما ویزا صادر می کند. اما بعد از ورود به خاک کانادا، شما با افسر مرزی روبرو خواهید شد که پس از سوالات مختصر اعم از هدف شما برای سفر محل اقامت و زمان ترک خاک کانادا، مهر ورود به گذرنامه شما می زند. این افسر دارای اختیار تام بوده و به هر علتی که مدارک و ویزا را نامعتبر بداند و یا حتی اگر قانع نشود که مسافر خاک کانادا را ترک خواهد کرد، و یا دروغی از وی بشنود، بلافاصله دستور ریجکت مسافر را می دهد که قابل اعتراض هم نیست.

همچنین در ماه های اخیر که تعداد بیش تری از ایرانیان با ویزای توریستی به کانادا آمده اند اما از خاک کانادا خارج نشده اند، طبیعتا پلیس مرزی حساس تر شده اند و باید بتوانید آن ها را قانع کنید که در موعد مقرر از خاک کانادا خارج خواهید شد.
دارندگان ویزای توریستی کانادا باید دقت کنند که اگر در سال های آتی برای اقامت دائم، کاری، یا تحصیلی اقدام می کنند، مدارک آنها بایستی مطابق با مشاغل قبلی که به سفارت کانادا برای دریافت ویزای توریستی داده اند، باشد، در غیر این صورت ریجکت خواهند شد.

رفع ریجکتی ویزای شینگن
اگر درخواست اخذ ویزا شینگن شما رد شده باشد، بهترین کار این است که شش ماه صبر کنید و سپس دوباره با مدارک کامل درخواست بدهید. سفارت ‌ها به یک سیستم متحد مجهز هستند و درخواست ‌تان دوباره رد می‌شود. در بعضی موارد به دلایلی درخواست برای بار اول رد شده و سپس با درخواست دوم و تکمیل مدارک، موفق به دریافت ویزا می‌شوید. زمانی که قصد دارید دوباره برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید، نامه ای به سفارت کشور مقصد بزنید و در آن، تاریخ ریجکتی ویزای قبلی، اثبات تصمیم اشتباه سفارت مبنی بر ریجکتی و هدف سفر از منطقه شینگن را اعلام کنید. به طور معمول اگر دلیل رد درخواست مواردی مانند سوء سابقه نباشد، امکان قبول درخواست‌های بعدی وجود دارد.

مطالب مرتبط: بارسلونا شهر معماری های منحصر به فرد

تمامی موارد گفته شده در شرایط مختلف و نوع درخواست افراد ممکن است اتفاق بیفتد بنابرین ارائه درخواست کامل و بدون نقصی مدارک را توسط افراد با تجربه و معتبر در زمینه اخذ ویزا و اقامت اروپا انجام دهید. موسسه حقوقی tbigroup بزرگترین و معتبر ترین موسسه حقوقی در خاورمیانه همواره بانک اطلاعاتی گسترده ای در رابطه با موضوع اخذ ویزای شینگن آلمان و بقیه کشورهای اروپایی و تمامی مسائل حقوقی و مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی ،مهاجرت کاری و . . . بوده ، لذا شما عزیزان می توانید برای مشاوره اخذ ویزای شینگن و مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری و اخذ اقامت اروپا ، با دفتر مرکزی ما در وین و یا با تمامی دفاتر همکار سازمان مهاجرتی TBI group در تهران تماس حاصل نموده و از طریق مشاورین و کارشناسان حقوقی و وکلای رسمی این دفاتر به صورت تلفنی و رایگان مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

رقابت شدید تجاری در اینترنت استراتژی بازاریابی ویژه ای را طلب می کند. استراتژی بازاریابی رقابتی به چه مؤلفه هایی نیاز دارد؟ چگونه می توان تجارت خود را در شرایط محدودیت سخت Google ارتقا داد؟ شبکه وبلاگ خصوصی راهی برای پیشرفت در زمینه سئو سایت است. این ابزار چه نتیجه ای می دهد؟ چگونه می توان یک PBN مؤثر ساخت و از جریمه های احتمالی Google جلوگیری کرد؟ در این مقاله ، تمام پاسخ های این سؤالات را پیدا خواهید کرد.

PBN چیست

PBN( شبکه بلاگ های خصوصی) زنجیره ای از سایت هاست که به سایت اصلی شما لینک می دهند. PBN ترکیبی از برخی صفحات وب است که به افزایش رتبه بندی و بهتر ایندکس شدن صفحات وب کمک می کند. اگر می دانید چگونه از این ترفند استفاده کنید ، پاسخ بسیار مثبتی دریافت خواهید کرد و در صورت استفاده نادرست ممکن است در لیست جریمه های گوگل قرار بگیرید.
اگر همه چیز به نفع شما شکل بگیرد ، شبکه خصوصی وبلاگ موقعیت وب سایت را در Google افزایش می دهد. چگونه کار می کند؟ باید نام و آدرس سایت شما در سایت های مختلف زیاد اشاره شده باشد. اگر سایت های زیادی به وب سایت شما لینک بدهند و به ارجاع بدهند، شما نه تنها محبوبیت خود را به دست می آورید ، بلکه میتوانید این این منابع را نیز کنترل کنید. همه اینها منجر به افزایش ترافیک می شود. این عوامل موفقیت شما را به وجود می آورد. شبکه خصوصی وبلاگ می تواند یک راه حل جایگزین باشد که موجب صرفه جویی در بودجه و نتیجه بسیار خوبی می شود. اما اگر نمی دانید چگونه از این ابزارها استفاده کنید ، نباید انتظار مثبت داشته باشید.

چگونه یک شبکه بلاگ بسازیم

از سال 2014 ، گوگل تحریم های PBN را اعمال می کند و در صورت تشخیص مصنوعی بودن سایت شما را جریمه می کند. پیش از این ، بسیاری از متخصصان و مدیر وب سئو این صفحات را فقط برای کسب رتبه های بالا ایجاد می کردند. به همین دلیل این منابع غیر طبیعی بوده و به مخاطب واقعی ربطی ندارند. حال برای جلوگیری از نتیجه منفی، صفحات PBN شما باید برای بازدید کنندگان مفید و جالب باشند. در واقع ، اگر وب سایت های خود را با مطالب جالب و منحصر به فرد پر کنید، باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شود. برای ساختن یک شبکه خصوصی وبلاگ، ابتدا باید یک برنامه استراتژیک خوب طبق مراحل زیر ایجاد کنید.

  • نوع مخاطب خود را مشخص کنید؛
  • تعداد بک لینک ها را برای وب سایت اصلی خود انتخاب کنید.
  • قالب و شکل مربوط به هر سایت PBN خود را انتخاب کنید.
  • نام دامنه را انتخاب کنید؛
  • طراحی و هسته محتوا را برای هر صفحه از PBN خود ایجاد کنید.
  • برنامه رسانه ای شامل عکس و ویدئو و محتوای صوتی را برای هر صفحه PBN خود ایجاد کنید.
  • استراتژی منتشر کردن سایت ها را برای PBN خود تعریف کنید.

تمام وب سایت های PBN شما باید مطابق با علاقه مخاطبان وب سایت اصلی شما باشند. به عبارت دیگر ، PBN شما باید به طور مرتب ترافیک وب سایت شما را فراهم کند. به عنوان مثال ، اگر آژانس اطلاعاتی دارید که روی فرهنگ ، سیاست و مد متمرکز است ، برای هر یک از این مباحث صفحات جداگانه ایجاد کنید. با این کار باعث افزایش میزان ترافیک خود خواهید شد زیرا خوانندگان شما به راحتی آنچه را که می خواهند بخوانند پیدا می کنند. سپس باید در مورد تعداد صفحات PBN تصمیم بگیرید.
کلیه سایت های شبکه وبلاگ خصوصی SEO باید دارای محتوای منحصر به فرد با سبک و طراحی خاص باشند.نام دامنه سایت ها باید با هم متفاوت باشند. مطمئناً، برخی از آدرس های وب سایت می توانند مشابه باشند، اما تعداد زیادی از آنها را نمی سازیم. اگر شبکه وبلاگ خصوصی شامل تعداد زیادی سایت می شود ، برخی از آدرس ها و آی پی ها باید کاملاً متفاوت باشند. قبل از فعال کردن شبکه وبلاگ خصوصی خود ، باید یک برنامه رسانه ای برای انتشار محتوای منحصر به فرد( یونیک) برای همه صفحات PBN داشته باشید. دانستن نحوه ایجاد یک شبکه خصوصی وبلاگ کافی نیست. سوال واقعی این است که چگونه آن را با موفقیت تحقق بخشیم.


سبکه وبلاگ خصوصی

البته اگر می خواهید پاسخی قابل تأمل از PBN دریافت کنید باید سایت های شما در معرض دید و منتشر شده باشد. این فرایند به زمان و کار نیاز دارد. اگرچه ، نتیجه نهایی کاملاً قابل توجیه است. برای انتشار مطالب سایت های خود می توانید از نکات زیر استفاده کنید.
استراتژی موثر بودن PBN بر اساس بک لینک های با کیفیت است. از تمامی سایت های PBN خود به سایت اصلی لینک ندهید و به صورت مستقیم همه این سایت ها را به هم وصل نکنید.
محتوای منحصر به فرد منتشر کنید. برای جلوگیری از پنالتی گوگل، برای هر وبلاگ PBN خود محتوای یونیک ایجاد کنید. متن ها باید شفاف و طولانی باشند. اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید، اسکن صفحات کتاب را ارسال کنید. موتورهای جستجو این پست های تکراری را به عنوان سرقت ادبی شناسایی نمی کنند. اگر وبلاگ های خود را هر روز آپدیت کنید، ایندکس بهتری خواهند داشت. در پست های وبلاگ کامنت ها و نظرات طبیعی ایجاد کنید تا باعث طبیعی تر شدن و اثر مثبت از نظر گوگل شود.
تبادل پیوندها با منابع وب دیگر، رتبه بندی شما را بهبود می بخشد. برای تقویت PBN، از منابع وب دیگر استفاده کنید. ما پیشنهاد می کنیم محتواهای خود را در وبلاگ های دیگر با استفاده از پیوندهای مستقیم به منبع مجدداً ارسال کنید. همان کاری که می توانید در شبکه های اجتماعی انجام دهید.

یک مزیت دیگر PBN: اگر صفحات PBN شما دارای ترافیک بالایی هستند ، می توانید شبکه وبلاگ خصوصی خود را برای فروش ارائه دهید.

راه های جلوگیری از شناسایی pbn توسط گوگل و جریمه آن

اگر در شبکه PBN خود طوری رفتار کنید که گوگل متوجه شد این یک شبکه مصنوعی است که به هدف لینک سازی ساخته شده است، توسط گوگل جریمه خواهید شد و رتبه های سایت شما شدیدا افت می کنند. برای جلوگیری از پنالتی شدن موارد زیر را رعایت کنید.

  • هرگز از محتوای کپی برای وبلاگ ها استفاده نکنید.
  • خیلی بک لینک درست نکنید
  • در انتخاب انکر تکست ها دقت کنید
  • هاست وب سایت های PBN باید در لوکیشن ها و آی پی های مختلف باشد. همه بلاگ ها را در یک هاست قرار ندهید. موتورهای جستجو آن را به عنوان اسپم معرفی کرده و مجازات هایی را اعمال می کنند. برای جلوگیری از این وضعیت منفی، وبلاگ های خود را روی هاست های مختلف قرار دهید.
  • قالب وب سایت ها متفاوت باشد.
  • TLD دامنه ها متنوع باشد.
  • سعی کنید برای سایت های عضو شبکه وبلاگی خودتان، ترافیک جذب کنید. این کار تاثیر PBN را بیشتر میکند.

استفاده از وبلاگ های آماده برای PBN
در ساده ترین شکل PBN که بدون هزینه و یا با هزینه بسیار کم قابل اجرایت، استفاده از سرویس های رایگان وبلاگ سازی است. سرویس های ایرانی و خارجی زیادی برای ساخت وبلاگ وجود دارند که از سرویس های ایرانی می توان به بیان، رزبلاگ، میهن بلاگ و... اشاره کرد و از سرویس های بلاک خارجی می توان blogspot، wordpress ، LiveJournal و سایر موارد اشاره کرد.
برای بالا رفتن کیفیت PBN می توانید با تهیه قالب، دامنه و هاست های مختلف چند وب سایت وردپرسی برای خود بسازید که این کار برای شما هزینه بیشتری دارد.

منبع:https://webone.co/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/1/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/32



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

دلایل مختلفی برای  کاربرد اینورتراشنایدر در صنعت وجود دارد. به طور کلی، اینورتر ها به دلایل زیر استفاده می شوند:

 

  • تطبیق سرعت اینورتر ها با نیازمندی فرآیند
  • تطبیق گشتاور اینورتر با نیازمندی فرآیند
  • صرفه جویی در انرژی به میزان 30 تا 50 درصد و بهبود کارآیی  
  • قیمتی که بابت اینورتر اشنایدر هزینه می شود با پرداخت کمتر هزینه برق در ماه های بعد از استفاده جبران می شود.
  • کم شدن نوسانات ولتاژ
  • امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است

کاهش مصرف انرژی

یکی دیگر از مزایای اینورتر اشنایدر در صرفه جویی انرژی است. اگر الکتروموتوری دارید که لازم نیست از همه ی ظریفیش استفاده کنید؛ می توانید با کمک اینورتر مصرف انرژی را تا حد زیادی کنترل نمایید. اینورتور با توجه به میزان قدرتی که موتور نیاز دارد انرژی برای آن تامین میکند و به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. در مقایسه با سیستم های تهویه غیر اینورتر، سیستم های تهویه مطبوع با اینورتر ها انرژی کمتری هدر می دهند و می توانند انرژی را ذخیره کنند.
گاها در فرآیند تولید، تجهیزاتی داریم که با سرعت خاصی به گردش در می آید اینورتر این امکان را به ما می دهد تا سرعت موتور را با سرعت تجهیزات مطابقت دهیم.
 

اینورتر اشنایدر

 

افزایش طول عمر تجهیزات

سافت استارترها یا راه اندازهای نرم به طور تدریجی قادر به افزایش سرعت موتور هستند. این محصول به طور یکنواخت و تدریجی موتور را تا سرعت عملیاتی بالا برده و موجب کاهش اصطکاک مکانیکی و الکتریکی می شود.
اینورتر اشنایدر، موتور را با سرعت کمتری از کار می اندازد و خطر سایش و پارگی را به حداقل می رساند. همین عملکرد در اینورتر باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و افزایش عمر موتور و تجهیزات مربوطه می شود.
آگاهی از نحوه نگهداری از اینورتری که خریداری کرده اید به شما کمک خواهد کرد تا طول عمر آن را افزایش داده و در نتیجه در پول تان صرفه جویی کنید.
اینورتر های مدرن دارای اندازه کوچک‌ تر و عملکرد بهتری هستند، آن‌ها نسبت به اینورتر های نسل گذشته هوشمندترند و استفاده از آن‌ها آسان ‌تر است.
به ‌روزرسانی‌ های اینورتر معمولاً هزینه تعمیرات و نگهداری پایینی دارد و از اطمینان بیشتری برخوردار است و مصرف انرژی کمتری دارد.
زمانی که شما اینورتر اشنایدر را ارتقاء می ‌دهید، این ارتقاء فقط از نظر سخت‌ افزاری نیست، بلکه نرم‌ افزارهای همراه آن نیز ارتقا می یابد.

گروه بازرگاني و صنعتي مگاكو با كادري مجرب از كارشناسان فني ، همواره آماده ارائه خدمات از جمله ؛مشاوره قبل و بعد از فروش ،  در جهت افزايش رضايت صنعتگران محترم  مي باشد و سعي در ياري نمودن صنعت كشور دارد.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن سندی است که توسط مقامات مربوطه برای متقاضی سفر به کشوری که در منطقه ی شینگن قرار دارد صادر می شود. حوزه ی شینگن متشکل از ۲۶ کشور است. کشورهای عضو اتحادیه ی شینگن توافق کرده اند تا شهروندانشان به طور آزادانه در حوزه ی شینگن تردد کنند. از میان ۲۶ کشور تحت موافقتنامه شینگن ۲۲ کشور عضو اتحادیه ی اروپا و ۴ کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا هستند. انجمن تجارت آزاد اروپا به موازات اتحادیه اقتصادی اروپا و همکاری با آن فعالیت می نماید. این اتحادیه از چهار کشور ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس تشکیل گردیده و در چهارم ژانویه ۱۹۶۰ بنیان ‌گذاری شده است. در ادامه با سفرمی همراه باشید…

 

منطقه ی شینگن

منطقه ی شینگن اغلب کشورهای اروپایی را تحت پوشش قرار می دهد، به جز بریتانیا و کشورهایی از قبیل رومانی، بلغارستان، کرواسی و قبرس؛ همچنین به زودی ایرلند نیز به عضویت شینگن در خواهد آمد. با این وجود کشورهایی نیز وجود دارند که بخشی از اتحادیه ی اروپا نیستند اما هنوز عضو منطقه ی شینگن بشمار می روند و سیاست تردد آزاد را گرامی داشته اند؛ این کشورها از قبیل نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختن اشتاین می باشند.

 

کشورهای عضو شینگن

کشورهای عضو شینگن از قبیل اتریش؛ بلژیک؛ جمهوری چک؛ دانمارک؛ استونی؛ فنلاند؛ فرانسه؛ آلمان؛ یونان؛ مجارستان؛ ایسلند؛ ایتالیا؛ لاتویا؛ لیتوانی؛ لوکزامبورگ؛ مالت؛ هلند؛ نروژ؛ لهستان؛ پرتغال؛ اسلواکی؛ اسلونی؛ اسپانیا؛ سوئد؛ سوئیس و  لیختن اشتاین هستند.

 

چه افرادی نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند؟

شهروندان کشورهایی که عضو منطقه ی شینگن نیستند برای سفر به اروپا و ورود به منطقه ی شینگن نیازمند اخذ ویزای شینگن می باشند. اما برای این قانون استثناهایی وجود دارد: برخی از کشورها که عضو پیمان شینگن نیستند هنوز برای ورود به منطقه ی شینگن نیازی به دریافت روادید ندارند.

ویزای شینگن چیست

 

شرایط درخواست ویزای شینگن

همانگونه که در بالا ذکر شد، به منظور سفر به یک یا چند کشور اروپایی عضو شینگن، باید به سفارت یا کنسولگری تعیین شده بروید و درخواست ویزای شینگن بدهید. با این وجود برای رسیدگی به تقاضای ویزای شینگن الزامات خاصی وجود دارند که در همه ی سفارت ها یا کنسولگری ها یکسان هستند و تقاضا دهنده الزاماً باید واجد شرایط باشد.

 

انواع ویزای شینگن

با توجه به ماهیت و هدف سفر، سفارت انواع مختلفی از ویزاهای شینگن را صادر می کند. انواع ویزای شینگن از قبیل زیر می باشند
 

ویزای اتحادیه ی شینگن (Uniform Schengen Visas / USV)

ویزای اتحادیه ی شینگن مجوزی برای ورود به یکی از کشورهای عضو منطقه ی شینگن است. این نوع ویزا به منظور ترانزیت و یا اقامت در کشور مورد نظر به مدت زمان معین و حداکثر تا ۹۰ روز (هر شش ماه از تاریخ ورود) اعطا می گردد. بر مبنای هدف سفر، ویزای شینگن برای انوع ویزا از قبیل ویزای شینگن نوع A، ویزای شینگن نوع B و ویزای شینگن نوع C  اعمال می شود. در حقیقت این نوع ویزا، همان ویزای گردشگری می باشد که به چند دسته تقسیم گردیده است.

 

ویزای شینگن نوع A:

روادید نوع A مختص ترانزیت فرودگاهی است و مسافر تنها می تواند در یکی از فرودگاه های حوزه ی شینگن ترانزیت شود (هواپیما را عوض کند) و اجازه ی خروج از فرودگاه را ندارد.

 

روادید شینگن نوع B:

روادید شینگن نوع B تنها برای تردد از خاک قلمرو حوزه ی شینگن است و حداکثر تا ۵ روز اعتبار دارد.

 

ویزای شینگن نوع C:

روادید نوع C کوتاه مدت می باشد و به منظور ورود و اقامت در یکی از کشورهای حوزه ی شینگن صادر می گردد. شینگن نوع C نیز به سه دسته تقسیم می شود: روادید شینگن تنها با یک مرتبه ورود؛ شینگن با دو مرتبه ورود و روادید شینگن با چند بار ورود.

 

شینگن با اعتبار تردد محدود (Limited territorial validity visas / LTV)

اخذ این نوع شینگن به شما اجازه می دهد تنها در محدوده ی شینگن کشوری که ویزا را صادر کرده است تردد کنید. یا در شرایط دیگر، تنها در کشورهایی می توانید تردد کنید که به طور خاص هنگام درخواست ویزا ذکر شده باشد. در این نوع شینگن علاوه بر کشورهای شینگن ذکر شده نمی توانید به کشورهای دیگری سفر کنید.

 

ویزای ملی

ویزای ملی نوع D مختص افرادی است که به منظور تحصیل، کار و یا اقامت دائم در یکی از کشورهای حوزه ی شینگن اقامت دارند. ویزای ملی یا نوع D تنها با یک ورود، برای افرادی صادر می شود که نیاز به اقامت برای مدت زمان و یا یک هدف خاص در یکی از این کشورهای اروپایی دارند و پس از اتمام آن مدت باید به کشور خود باز گردند.

 

هزینه ویزای شینگن

هنگامی که درخواست شینگن می دهید باید هزینه ای بابت آن بپردازید و هزینه ی درخواست ویزا قابل استرداد نمی باشد. هزینه ی ویزا بسته به نوع ویزا، سن درخواست کننده و استثنائات دیگر متفاوت است.
 

هزینه ی دریافت روادید شینگن در حالت عادی (به یورو)

  • ویزای ترانزیت فرودگاهی: ۶۰.۰۰ یورو
  • روادید اقامت کوتاه مدت، کم تر از ۹۰ روز: ۶۰.۰۰ یورو
  • شینگن اقامت طولانی مدت، بیش از ۹۰ روز: ۹۹.۰۰ یورو

هزینه ی ویزای شینگن

 

بیمه ویزای سفر شینگن

هر شخصی که موقتاً به حوزه ی شینگن سفر می کند، از کشور درخواست کننده ی ویزا، باید بیمه ی سفر به مدت زمانی که در منطقه ی شینگن حضور دارد خریداری نماید. بیمه باید در سراسر قلمروی که عضو شینگن است اعتبار داشته باشد و تمام مدت زمانی که مسافر قصد دارد در آن قلمرو سپری کند و یا ترانزیت شود را تحت پوشش قرار دهد. حداقل مبلغ تحت پوشش باید ۳۰ هزار یورو باشد.

بیمه ویزای سفر شینگن

 

ویزای مولتی شینگن چیست؟

در یک تقسم بندی کلی ویزای شینگن نوع C خود به سه دسته ویزای سینگل یا یکبار ورود ، ویزای دوبار ورود و ویزای چند بار ورود یا ویزای مولتی شینگن دسته بندی می شود.
ویزای مولتی شینگن یک ویزای بلند مدت است و همانطور که از نام آن پیداست، برای تجار، دانشجویان و افرادی که قصد دارند در طی سال، چندین بار به حوزه شینگن سفر کنند صادر می شود. در واقع شما می توانید برای ویزای کاری، تحصیلی و توریستی درخواست ویزای مولتیپل نمایید.

 

مزیت ویزای مولتی

مهم ترین مزیت دریافت این نوع از روادید شینگن این است که شما برای هربار سفر لازم نیست به سفارت مراجعه و مراحل دریافت روادید را هر بار انجام دهید. به این ترتیب با یکبار درخواست ویزای مولتیپل شما می توانید چندین بار به حوزه شینگن سفر کنید. این موضوع برای افرادی که قصد مهاجرت دارند و باید چندین بار به اروپا سفر کنند بسیار حائز اهمیت است.
از طرف دیگر داشتن مهر ویزای مولتی ، اعتبار پاسپورت شما را بالا برده و برای درخواست روادید سایر کشور ها بسیار تاثیر گذاراست.

 

اعتبار ویزای مولتیپل شینگن

این ویزای می تواند از ۳ ماه تا ۵ سال اعتبار داشته باشد.( در اکثر موارد ۳ماه ، ۶ ماه و یک سال )
شما می توانید به مدت ۹۰ روز دریک دوره ۶ ماهه در کشورهای عضو شینگن اقامت داشته باشید.

 

شرایط دریافت ویزای مولتی

برای دریافت ویزای مولتی باید در گذشته سابقه دریافت ویزای شینگن را داشته باشید و به عبارتی چندین بار به اروپا سفر کرده باشید. از طرفی باید دلیل محکمی برای درخواست این ویزا داشته باشید. برای مثال پذیرش در یکی از دانشگاه های حوزه شینگن یا داشتن دعوت نامه از یک شرکت معتبر یک دلیل قابل قبول است. شما باید به طور شفاف و صریح درخواست معقولی را برای این دریافت این ویزا بیان کنید.
تمدید ویزای شینگن مولتی
پس از پایان مدت اعتبار این ویزا نمی توان آن را تمدید کرد و تنها می توان برای دریافت دوباره آن درخواست داد.اما اگر بار اول ویزای شما ۳ ماه اعتبار داشت، می توانید برای بار دوم درخواست روادید ۶ ماهه بدهید.

 

ریجکتی ویزای شینگن

عدم موافقت کنسولگری و افسر پرونده برای درخواست ویزای شینگن را ریجکتی ویزای شینگن می گویند. به این ترتیب شما باید تا زمانی که سفارت تعیین می کند ( عموما ۶ ماه ) صبر کنید و درخواستی برای ویزای شینگن از کشور دیگر را ارئه ندهید.
اگرچه بسیاری متقاضیان نمی توانند دلیلی برای رد درخواستشان پیدا کنند، واقعیت این است که کنسولگری سفارت با دلایل محکمی درخواست ویزا را رد می کند. برخی دلایلی که عمدتا منجر به رد درخواست ویزا می شود به شرح زیر است:

  • نداشتن سابقه سفر به خارج از کشور
  • عدم ارائه مدارک معتبر ( از جمله مدارک احراز هویت – مدارک تمکن مالی – گواهی اشتغال به کار – گذرنامه نامعتبرو …)
  • داشتن سوء سابقه
  • عدم ارائه بیمه نامه سفر
  • نداشتن هدف و برنامه مشخص و قابل قبول
  • ارائه گذرنامه آسیب دیده
  • عدم ارائه مدرک معتبر اقامت در طول سفر


:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده است که گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی میکند؟ چه معیارهایی برای رتبه بندی لحاظ می کند؟ در این مقاله می خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم.

هدف نهایی گوگل رضایت کاربران است. مردم برای یافتن جواب سوالات و نیازهای خود به موتور جست و جو مراجعه می کنند و هرچه موتور جست و جو بتواند در مدت زمان کوتاه تری نتایج دقیق تری را به کاربران ارئه دهد، کاربران نیز رضایت بیشتری از موتور جست و جو خواهند داشت. گوگل تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف انجام داده و با مطالعه رفتار انسانی و تطبیق الگوریتم خود با آن، سعی در رضایت هر چه بیشتر کاربران خود داشته است. با اطلاع از فاکتورهای اصلی گوگل برای رتبه بندی، شما می توانید با اجرای این فاکتورها روی وب سایت خود، ترافیک بیشتری سمت وب سایت خود روانه کنید و از مزایای سئو سایت بهره مند شوید.

گوگل 4 فاکتور اصلی و پایه ای برای رتبه بندی وب سایت ها دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

محبوبیت

وب سایت شما چقدر محبوب است؟ آیا ترافیک قابل توجهی دارد؟ آیا در وب سایت های دیگر در مورد وب سایت شما صحبت می کنند ؟ آیا شاخص های رسانه های اجتماعی نشان می دهند که وب سایت محبوبی دارید؟

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

معیارهای گوگل برای محبوبیت همانند جوامع انسانی است. در واقع یک وب سایت و یا برند که در خیلی از جاها در مورد آن صحبت می شود و یا از آن به عنوان مرجع استفاده می شود، قطعا یک وب سایت محبوب بین کاربران است و از منظر گوگل یک وب سایت محبوب شایستگی کسب رنبه ای برتر را دارد.

بنابراین بک لینک ها در واقع هنوز هم مهم هستند و اثر گذاری آن ها به زودی از بین نمی روند. ذکر ساده از نام تجاری شما در وب سایت های دیگر نیز کمک می کند.

ارتباط

آیا محتوای صفحه مورد نظر با عبارت جست و جو شده توسط کاربر همخوانی دارد؟ ایا از تصاویر مرتبط با محتوا و کلمه کلیدی در آن استفاده شده است؟ ایا عنوان مطلب با کلمه کلیدی انطباق دارد؟ آیا از کلمات هم خانواده ومرتبط با عبارت جست و جو شده در محتوا به کار رفته است؟ ایا کاربران به این صفحه با عبارت مد نظر لینک داده اند؟

موارد بالا از فاکتورهای گوگل برای تشخیص ارتباط محتوای صفحه با عبارت جست و جو شده است. البته امروزه گوگل در تشخیص مضمون محتوا بسیار پیشرفت کرده اما هنوز هم برای تشخیص دقیق مضمون محتوا به موارد بالا نیاز دارد.

تعامل کاربر با محتوا

آیا افرادی که روی لیست نتایج جستجو کلیک می کنند وارد صفحه می شوند از محتوای صفحه رضایت دارند؟ پس از کلیک کاربر، آیا آنها بلافاصله دکمه برگشت را می زنند و یا در واقع وقت خود را صرف مطالعه محتوا می کنند؟ آیا آنها به پایین صفحه می روند و روی لینک های داخلی، گزینه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی یا دکمه های تماس کلیک می کنند؟ آیا صفحه وب به سریع بارگذاری می شود؟ آیا با دستگاه های موبایلی سازگار است؟

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

بیشتر موارد بالا مربوط به طراحی سایت و تجربه کاربری می شود. یک محتوای کاربر پسند باید بتواند کاربر را با خود درگیر کند و گوگل با بررسی سیگنال های تعامل کاربر با محتوا، میزان رضایت کاربر از محتوا را اندازه میگیرد و صفحاتی که بتوانند تعامل خوبی با کاربر برقرار، شانس بیشتری برای کسب رتبه های برتر را دارند.

اعتماد

صفحه وب ، چقدر قابل اعتماد است؟ آیا این وب سایت کاملاً جدید است یا گوگل مدتی است که به آن توجه کرده است؟ آیا سرور وب سایت، قدرت و اعتبار لازم را دارد؟ آیا وب سایت هایی که به آن لینک داده اند، وب سایت های معتبری هستند؟ آیا کسب و کار در Google My Business  تأیید شده است؟

وب سایت های جدید به ندرت رتبه بالایی دارند و زمان میبرد تا کاربران و موتورهای جست و جو به آن اعتماد کنند. عمر دامنه، تعداد و کیفیت محتوا وب سات و همچنین اعتبار سایت هایی لینک دهنده تاثیر زیادی بر افزایش اعتبار یک وب سایت دارند.

البته فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که برای سئو سایت اهمیت دارند. وب سایت شما می بایست یک معماری عالی، سرعت سایت، قابلیت ایندکس، نقشه سایت، فایل robots.txt بهینه، ساختار صحیح URL و ... را نیز داشته باشد.

دپارتمان خدمات سئو سایت وب وان با استفاده از توانایی کارشناسان زبده با بیش از 14 سال تجربه در طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت ها در زمینه های مختلف، آماده است تا از تجربیات و دانش خود در بیش از 2000 وب سایت موفق ، برای رساندن سایت شما به رتبه های برتر گوگل و افزایش سئو سایت شما استفاده کند.

منبع:https://fararu.com



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

همانطور که می‌دانید سئو یک صنعت مهم برای کسب و کار های اینترنتی می‌باشد و در صورتی که یک سایت دارای سئوی مناسبی نباشد به احتمال زیاد با شکست مواجه خواهد شد و در صورتی که شما سایت خود را با سئوی مناسبی آغاز کنید کسب و کار شما روز به روز رشد پیدا خواهد کرد و هر روز مشتریان شما بیشتر خواهند شد.

این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای بهینه سازی یک سایت به صورت اصولی می‌باشد، توجه داشته باشید که سئو سایت به صورت کلاه سفید و کلاه سیاه می‌توان صورت بگیرد و در صورتی که برای سایت شما سئوی کلاه سیاه صورت بگیرد خیلی زود رتبه‌هایی که گرفته شده است از بین خواهد رفت و سایت شما دچار پنالتی شده و از نتایج حذف خواهد شد.

توجه داشته باشید که بهترین شرکت خدمات سئو و بهینه سازی سایت، برای شما سئوی خود را به صورت استاندارد و ایمن انجام می‌دهد پس در انتخاب شرکت محتاط باشید.

باید گفت که بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می‌تواند رتبه های سایت شما را از آنچه که بوده است روز به روز بهتر کند و اینکار را می‌تواند با انجام صحیح مراحل بهینه سازی سایت( تحقیق کلمات کلیدی، تقسیم صحیح انکر تکست و…)انجام دهد.

ویژگی بهترین شرکت خدمات سئو چیست ؟

توجه داشته باشید در صورتی که شما بتوانید بهترین شرکت خدمات سئو انتخاب کنید، هزینه‌ای که برای افزایش سئوی سایت پرداخت کرده‌اید برای شما چندین برابر بازگشت خواهد داشت و این موضوع به این صورت است که شما یک هزینه برای سئوی سایت می‌پردازید و این شرکت رتبه های شما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه این رتبه ها، شما می‌توانید به فروش بالایی دست پیدا کنید.

توجه داشته باشید که محتواهای تولید شده توسط این شرکت به صورت اصولی بوده و طبق آخرین الگوریتم های گوگل انجام می‌شود.

از نکات مهمی که توسط یک شرکت معتبر انجام دهنده خدمات بهینه سازی سایت انجام می‌شود، طراحی سایت اختصاصی به صورت بهینه، با سرعت بالا و ریسپانسیو شده می‌باشد که این سه مورد از فاکتور های اصلی گوگل در معتبر دیدن سایت شما خواهد بود، پس در صورتی که می‌خواهید کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید حتما این موارد را مد نظر خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که شرکت‌های مختلفی برای زمینه سئو و رتبه گیری سایت شما وجود خواهد داشت و این شمایید که شرکت مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.

تجارب بهترین شرکت خدمات سئو در بهینه سازی سایت ها

توجه داشته باشید که یک شرکت خوشنام و معتبر در حوزه خدمات سئو دارای تجربه‌ای چندین ساله برای سئوی سایت می‌باشد و شما می‌توانید با خیال راحت برای افزایش رتبه سایت خود در موتور های جست و جو، این شرکت را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که بهترین شرکت خدمات سئو برای شما شرکتی است که با آخرین آپدیت های گوگل همراه باشد و سایت شما را دچار پنالتی و یا هرگونه افت رتبه نکند.

همچنین باید گفت که قیمت‌های قرار داده شده برای سئوی سایت شما توسط شرکت خدمات سئو به صورت غیر منصفانه بالا نبوده و قیمت‌های قرار داده شده بسیار مقرون به صرفه و کارشناسی شده می‌باشد.

در صورتی که می‌خواهید کیفیت را با قیمت مناسب مشاهده کنید باید در انتخاب خود محتاط باشید و یک شرکت معتبر را برای سئو سایت خود در این آشفته بازارانتخاب کنید تا با خیال راحت به موفقیت و فروش بالا دست پیدا کنید.

در صورتی که شما به دنبال یکی از بهترین شرکت خدمات سئو هستید، می‌توانید از شرکت خدمات سئو و طراحی سایت وب وان استفاده کنید.

منبع: دیجی رو



:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

فنر کاربرد زیادی در انواع وسایل صنعتی، صنعت خودرو و بسیری از لئازم خانگی دارد. با توجه به متفاوت بودن موارد استفاده فنرها، شکل های متفاوتی از فنر تولید می شود که کارایی بهتری در وسایل مختلف داشته باشد. تقسیم بندی قنرها بر اساس نوع ساخت و شکل آن ها انجام می شود. بر اساس نوع ساخت، فنر ها به دو دسته کلی مارپیچی و پیچشی تقسیم می شوند که با توجه به نوع کاربرد و شکل آن ها به نام فنر کششی، فنر فشاری، فنر مفتولی وغیره شناخته می شوند. در ادامه این مطلب به معرفی انواع فنرهای پرکاربرد در صنعت فنرسازی و کاربردهای آن ها می پردازیم.

فنر مارپیچی


این نوع فنرها همانطور که از اسم شان مشخص است با تغییر شکل و مارپیچی کردن سیم و مفتول ساخته می شوند. جنس و ضخامت فلز این فنر ها با توجه به مورد استفاده متفاوت است. ارتفاعی که حلقه های مارپیچی فنر با هم دارند نیز می تواند مختلف باشد تا میزان فشار یا کشش فنر تغییر کند که بستگی به تولید فنر و کاربرد آن دارد. میزان فشار فنر با استفاده از معیار نرخ فنر مشخص می شود. نرخ فنر به میزان وزن لازم برای فشرده کردن فنر به اندازه یک اینچ گفته می شود که هر چه این وزن بیشتر باشد قدرت فنر و میزات تحمل فشار آن بیشتر می شود. فنر مارپیچی از نظر نوع کاربرد آن به دو دسته فنر فشاری و فنر کششی تقسیم بندی می شود.
 

انواع فنر مارپیچی
 

فنر فشاری


در فنر فشاری بین حلقه های مارپیچی فنر فاصله وجود دارد که به آن ارتفاع فنر گفته می شود. فنر فشاری با فشار وارد کردن و جمع شدن فنر انرژی را در خود ذخیره می کند و برای تحمل فشار استفاده می شوند. از پرکاربردترین انواع فنر، فنر فشاری است که کاربرد های بسیاری از جمله کمک فنر ماشین و موارد دیگر دارد. میزان نرخ فشار این فنر ها بستگی جنس سیم فنر، ارتفاع دایره های فنر از هم و کیفیت ساخت فنر دارد.

فنر فشاری
 

فنر کششی


در فنر کششی با کشیدن فنر انژی در آن ذخیره می شود و با رها کردن آزاد می شود. در فنر کششی در حالت عادی حلقه های فنر به هم چسبیده اند و با کشیده شدن فنر حلقه ها از هم جدا شده تا جایی که فنر تحمل داشته باشد. در فنر های کششی در دو طرف فنر دو قلاب قرار داده می شود تا در محل مورد نظر قرار بگیرد. دو طرف فنر به جای محکمی قلاب می شوند و پس از وارد شدن فشار که در جهت باز شدن فنر است، فنر انژی وارد شده را در خود ذخیره و کنترل می کند. یک مثال ساده از استفاده فنر کششی برای کنترل باز و بسته شدن درب واستفاده در برف پاک کن ماشین می باشد.

فنر کششی

فنر پیچشی


در فنر پیچشی یک سیم یا میله به دور خود پیچیده می شود تا برای ایجاد گشتاور عمل کند. نیروی وارد شده به فنر پیچشی باعث انرژی حاصل از گشتاور می شود به این صورت که با فشار آوردن به دو طرف فنر، دایره های فنر از هم باز باز می شوند انژی وارد شده برخلاف فنر های مارپیچی در طول فنر اعمال نمی شود. استفاده از این نوع فنر در لوازم خودرو و بسیاری از وسایل منزل است.

 

فنر پیچشی

فنر حلزونی


فنر حلزونی با نام فنر ساعت شناخته می شود چون در ساعت کاربرد دارد. این نوع فنر از یک فولاد که شبیه باند است ساخته می شود. در طراحی فنر حلزونی باند فولادی به دور خود پیچیده می شود و فنر درست می شود.  فنر حلزونی نوعی فنر تخت است و کاربرد این فنر برای کنترل نیروی چرخشی است که بتوان بتوان با چرخاندن در وسایلی مانند ساعت انژی را ذخیره کرد. بهترین استفاده این فنرها وسایلی ایت که قطعات چرخشی در آن قرار دارد و با چند بار چرخاندن انژی را ذخیره و در جهت مورد نظر آزاد کند.

 

فنر حلزونی

 

فنرهای دایره ایی یا گارتر

فنرهای دایره ایی، فنر های فولادی سیم پیچ هستند که دو سر فنر به هم متصل می شوند تا شکل دایره ای ایجاد کنند. آنها معمولاً در مهر و موم های روغن، موتورهای تسمه دار و اتصالات برقی استفاده می شوند. فنرهای دایره ایی در دو نوع فشاری و کششی تولید می شوند. فنرهای دایره ایی فشاری نیروهای شعاعی بیرونی را اعمال می کنند و فنر های دایره ایی کششی نیروهای شعاعی به سمت داخل را ذخیره می کنند. فرآیند تولید این فنرها شبیه فنرهای فشاری معمولی است با این تفاوت که دوسر آنها به هم متصل می شوند فنر های گارتر مانند اکثر فنرها معمولاً با فولاد کربن یا سیم از جنس استیل ساخته می شوند. از آنجا که آنها قادر به مقاومت در برابر نیروها از همه جهات هستند، فنر های دایره ایی در کنترل نیرو در حجم، فشار، دما و ویسکوزیته مؤثر هستند.

منبع: aminfanar.com



:: بازدید از این مطلب : 1006
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

اسطوره های زیادی در مورد محتوای تکراری وجود دارد که در واقع مردم فکر می کنند این باعث ایجاد مجازات می شود و صفحات آنها در برابر یکدیگر به رقابت می پردازند و به وب سایت خود آسیب می رسانند. من در پست های انجمن ، موضوعات Reddit ، ممیزی های فنی ، ابزارها و حتی وب سایت های خبری SEO را منتشر می کنم که  مردم واضح نمی دانند که چگونه Google با محتوای تکراری رفتار می کند.

سالها پیش گوگل سعی داشت افسانه های مربوط به محتوای تکراری را از بین ببرد. Susan Moska در سال 2008 در وبلاگ Google Webmaster منتشر کرد:

بگذارید یک بار و برای همیشه به این موضوع بنشینیم: مردمان: هیچ جریمه ای برای "مجازات محتوای تکراری" وجود ندارد. حداقل ، به شکلی که اکثر مردم وقتی این حرف را می زنند معنی ندارند.

محتوای تکراری

محتوای تکراری چیست؟
طبق گوگل:

محتوای تکراری به طور کلی به بلوک های قابل توجهی از محتوا در دامنه یا در سراسر دامنه هایی که کاملاً با سایر مطالب مطابقت دارند یا از نظر قابل توجهی مشابه هستند ، اشاره دارد. بیشتر ، این در اصل فریبنده نیست.

چه مقدار از وب کپی شده است؟
طبق گفته مت کاتس ، 25 تا 30 درصد وب محتوای تکراری است. یک مطالعه جدید توسط Raven Tools بر اساس داده های مربوط به ابزار حسابرس سایت آنها نتیجه مشابهی را یافته است ، به طوری که 29 درصد از صفحات دارای محتوای تکراری بودند.

اندیشه های Google درباره محتوای تکراری چیست؟
بسیاری از پست های عالی توسط Googlers منتشر شده است. من قصد دارم خلاصه ای از بهترین قسمت ها را برای شما ارائه دهم ، اما خواندن پست ها را نیز توصیه می کنم.

محتوای تکراری باعث جریمه شدن سایت و یا آسیب به سئو سایت شما نمی شود.
Google می داند که کاربران می خواهند در نتایج جستجو تنوع ایجاد کنند و همان مقاله بارها و بارها نیست ، بنابراین تصمیم می گیرند که فقط یک نسخه را تلفیق و نشان دهند.
Google در واقع الگوریتم هایی را برای جلوگیری از تأثیرگذاری مطالب تکراری در وب مسترها طراحی کرده است. این الگوریتم ها نسخه های مختلف را به یک خوشه گروه بندی می کنند ، "بهترین" URL در خوشه نمایش داده می شود ، 
گوگل سعی می کند منبع اصلی محتوا را مشخص کند و آن را نمایش دهد.
اگر شخصی محتوای شما را بدون اجازه کپی کرده است ، می توانید با ارسال درخواست تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال ، درخواست حذف آن را داشته باشید.
دسترسی به محتوای تکراری را مسدود نکنید. اگر آنها نتوانند تمام نسخه ها را خزنده کنند ، نمی توانند سیگنال ها را ادغام کنند.

علل محتوای تکراری

  • HTTP and HTTPS
  • www and non-www
  • Parameters and faceted navigation
  • Session IDs
  • Trailing slashes
  • Index pages
  • Alternate page versions such as m. or AMP pages or print
  • Dev/hosting environments
  • Pagination
  • Scrapers
  • Country/language versions

راه حل هایی برای کپی کردن مطالب
راه حل به وضعیت خاص بستگی دارد:

هیچ کاری نکنید و امیدوارم Google آن را درست بدست آورد. در حالی که من این دوره از اقدامات را توصیه نمی کنم ، ممکن است قبلاً خوانده باشید که Google صفحات را جمع می کند و سیگنال ها را ادغام می کند ، و به طور موثری مسائل مربوط به محتوای تکراری را برای شما انجام می دهد.
Canonical tags این برچسب ها برای ادغام سیگنال ها و انتخاب نسخه مورد نظر شما استفاده می شود. وقتی وب سایت دارای بCanonical tags به طور صحیح تنظیم شده است ، ی
301 تغییر مسیر. با جلوگیری از نمایش برخی نسخه های جایگزین ، این امر باعث می شود صفحات حتی از بیشتر مشکلات تکراری جلوگیری کنند.
به Google نحوه مدیریت پارامترهای URL بگویید. تنظیم این موارد به Google می گوید به جای اینکه به آنها اجازه دهید سعی کنند آنرا کشف کنند ، چه پارامترهایی را انجام می دهد.
Rel = "متناوب". مورد استفاده برای ادغام نسخه های جایگزین یک صفحه ، مانند صفحه های تلفن همراه یا کشور های مختلف. به طور خاص با کشور / زبان ، از hreflang برای نشان دادن صفحه صحیح کشور / زبان در نتایج جستجو استفاده می شود. چند ماه پیش ، جان مولر گوگل ، در پاسخ به سؤالی در Hangout Webmaster ، گفت که اصلاح hreflang باعث افزایش رتبه نمی شود بلکه فقط به نمایش درست نسخه کمک می کند. این به احتمال زیاد به این دلیل است که Google قبلاً نسخه های جایگزین را شناسایی کرده و سیگنال های صفحات مختلف را تلفیق کرده است.
Rel = "prev" و rel = "next". برای صفحه بندی استفاده می شود



:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

درهای ورودی یکی از مهمترین ویژگیهای هر خانه است. آنها باید زیبا و مستحکم باشند. آنها آخرین مرز بین خانه شما و خارج هستند. درهای استیل گزینه مناسبی هستند زیرا هم از نظر ظاهری عالی هستند و هم محافظ خوبی برای خانه شما هستند.
درب استیل ورودی ساختمان دارای مزایایی است که سایر دربهای ورودی به سادگی نمی توانند آن ها را ارائه دهند. اگر ساختمان شما در منطقه ای واقع شده که در تمام طول سال شرایط جوی بسیار شدید را تجربه خواهید کرد ، بنابراین مهم است که درب ورودی شما بتواند همه چیز را کنترل کند.

درب های استیل یک عنصر اساسی در باز سازی ساختمان

بازسازی ساختمان
درهای ورودی می توانند تجدید نظر در مورد محدودیت منزل شما را ایجاد کرده و یا شکسته کنند. اگر درب ورودی ساختمان شما قدیمی است و فرسوده است ، مانند این خبر خوبی برای خانه شما نیست. نه تنها ناخوشایند است ، بلکه یک درب ورودی قدیمی ارزش خانه شما را پایین می آورد.
یکی از راه های رفع این مشکل تعویض درب ورودی قدیمی خود با درب ورودی استیل چشم نواز و زیبا است. شما نمی توانید ظاهر براق و تمیز استیل را نادیده بگیرید. جذابیت این در و تاثیر حفاظت فوق العاده آن بلافاصله پس از نصب درب ورودی استیل به چشم خواهد آمد.

آنچه درب استیل ورودی ساختمان را از سایر متریال های دیگر متمایز می کند این است که از لحاظ شخصی سازی بسیار متنوع هستند. درهای ورودی استیل با چندین گزینه مختلف در پانل های مختلف می توانند طراحی و اجرا شوند.
به علاوه ، در صورتی که دوست داشته باشید می توانید از چوب در نوع متریال استفاده کنید یا اینکه آن را بدون استفاده از ذره ای چوب طراحی کنید. با افزودن حفاظ برای در ، حفاظ پنجره ، لامپ اویز جلوی در ورودی قطعا یک فضای زیبا خلق خواهید کرد.

مزایای درب استیل

  • ظاهر لوکس و شیک
  • قابلیت تلفیق با سایر متریال از جمله شیشه ضد سرقت و چوب
  • دوام بالا در برابر رطوبت، گرد و غبار و زنگ زدگی
  • قابلیت آرام بند
  • کاربرد متفاوت در ساختمان ( درب استیل ورودی ساختمان ، درب استیل پارکینگ ، درب استیل مغازه ، درب استیل لابی ، درب ویلا استیل )

دوام عالی دربهای استیل

درب ورودی شما بیشترین میزان ترافیک رفت آمد افراد و خوردگی و فرسودگی را نسبت به سایر درب های منزل شما تجربه می کند ، بنابراین با دوام بودن آن بسیار مهم است.به همین دلیل عامل دیگری که درهای فولادی را در برابر سایر متریال های در متمایز می کند دوام بالای آن است. استیل یکی از قوی ترین مواد موجود است ، بنابراین جای تعجب ندارد که چرا درب های ورودی ساخته شده از آن از دوام بالاتری برخوردار است.
درب استیل ورودی ساختمان هرگز شکاف و پوسیدگی نخواهند داشت و از دوام طولانی مدت اطمینان می کنند.

 مقاوم در برابر بدترین شرایط جوی

دراستیل ورودی منازل افرادی که در شرایط نامناسب جوی مثل رطوبت بالا ، وزش باد های شدید، طوفان های گرد و خاک و ...یک گزینه عالی است زیرا در هنگام مبارزه با عناصری مانند باران ، باد و برف بیشترین تحمل را دارند و از بین نمی رود.

 راندمان عالی انرژی درب ورودی استیل


راندمان انرژی یکی از مهمترین عامل درهای ورودی است. اگر درب ورودی شما از نظر انرژی کارآمد نیست ، به عنوان صاحب خانه چیزی جز سردرد تجربه نخواهید کرد.
نداشتن درب کارآمد در مصرف انرژی ، هزینه قبض انرژی ماهانه را برای شما چند برابر می کند. چرا؟ به این دلیل که هوای بیرون به خانه شما نفوذ می کند و شما مجبور می شوید تا بیشتر بر روی وسایل گرمایشی یا خنک کننده خود تکیه کنید تا خانه خود را در دمای مناسب نگه دارید.

در این میان درهای استیل برای جلوگیری از هدر رفت انرژی بسیار کارآمد هستند. آنها با ایجاد حداکثر عایق ساخته می شوند. درهای ورودی فلزی نیز با چسب حرارتی ساخته شده اند تا یکپارچگی ساختاری را در کنار راندمان انرژی افزایش دهند.
از آنجا که درهای فلزی هرگز پوسیده نمی شوند در مقایسه با درهای فلزی گزینه ایده آل تری هستند.

امنیت بالای درب استیل

درهای فلزی ورودی ساختمان بسیار بادوام است و همین امر باعث می شود آنها بسیار قوی باشند. قدرت چه چیزی را به همراه می آورد؟ امنیت.
اگر بزرگترین دغدغه شما ایمنی و محافظت است ، درب ورودی فولادی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با داشتن درب ورودی استیل ، این آرامش را خواهید داشت که می دانید خانه شما در مقابل متجاوزانی که سعی در ورود به ورودی شما دارند ، محافظت می شود.


درب های استیل نیاز به نگهداری کمی دارند

درب استیل باعث میشود شما دغدغه ای بابت نگهداری مدام در ورودی خود نداشته باشید. متریال های دیگر ، مانند چوب ، به نگهداری روتین نیاز دارند تا بتوانند مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرند
درهای ورودی استیل به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضرب و شتم مقاوم هستند و در تمام طول عمر خود دست نخورده باقی می مانند. علاوه بر این با عدم نیاز به رنگ آمیزی یا تعمیر درب خود در هر فصل ، وقت و هزینه خود را صرفه جویی می کنید.

درب ورودی استیل مقرون به صرفه هستند

می دانید که درب استیل ساختمان بسیار زیبا ، فوق العاده بادوام ، با بهینه سازی انرژی همراه هست و به نگهداری کمی نیاز دارد. همه این عوامل به یکی از مهمترین ویژگی های هر پروژه بهسازی خانه – یعنی مقرون به صرفه بودن کمک می کند. هزینه ای که شما برای خرید یک درب استیل انجام می دهید ، با توجه به اینکه در طول سال نیاز به نگهداری خاصی ندارد، نظافت آن براحتی انجام می شود و در هزینه های انرژی منزل به صرفه است، یک خرید ایده آل محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

کابینت هایگلاس

 

کابینت هایگلاس نوعی از کابینت ام دی اف است که با پلکسی گلاس (پلاستیک با ظاهری شفاف و براق) روکش شده است و به دلیل انعکاس نور ، باعث روشن تر شدن فضای آشپزخانه می شود.
چنانچه تمایل دارید درخصوص کابینت هایگلاس و مزایا و معایب آن، اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.


معرفی کابینت هایگلاس

با چرخی در بازار کابینت ، متوجه خواهید شد، چیزی که کابینت های چوبی ام دی اف را از هم متمایز می کند، روکش آنهاست که علاوه بر وجه تمایز ، باعث نامگذاری کابینت ها هم ، همین روکش ها هستند، کابینت های گلاس نیز یکی از این کابینت ها است که در واقع چوب ام دی اف با هایگلاس روکش شده و به دلیل سبکی، قیمت مناسب تری نسبت به سایر کابینت ها دارد.

های گلاس، پلاستیک شفاف و براق است که تنوع رنگی زیادی دارد و با میزان موج در رفلکس نور ،به کابینت هایگلاس جلوه باشکوهی بخشیده و برای داشتن آشپزخانه ای متفاوت وخاص، به شما کمک می کند، این روکش معمولا توسط یک لایه سلفون مانند جهت جلوگیری از خط و خش و کثیفی محافظت می شود.
علاوه بر کابینت های گلاس ،از ام دی اف هایگلاس در ساخت شلف، باکس دیواری، میز ،قفسه و... استفاده می شود ولی بیشترین کاربرد آن در کابینت ساری است.

کابینت آشپزخانه

 

چرا کابینت های گلاس؟

مهمترین چیزی که در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، روشنایی فضا و بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک است ، لذا در آشپزخانه های کوچک امروزی تنها عامل انعکاس نور ، کابینت های گلاس است که با تنوع رنگی بی نظیر و ظاهری ساده و درخشنده  و سطح صاف و سیقلی با در نظرگرفتن فضای مناسب برای وسایل آشپرخانه ،فضای نقلی شما را به یک آشپزخانه سلطنتی و شیک تبدیل می کند. درضمن برای زیبایی و ظرافت بیشتر ، برای دور درب ها می توانید از نوار یک میل استفاده کنید.
عامل دیگری که باعث جذب مخاطبان این نوع کابینت شده است این است که در طراحی کابینت های گلاس ، از برجستگی روی چوب پرهیز شده و برای همین ،تمیز کردن کابینت هایگلاس بسیار آسان و راحت است و به راحتی با یک دستمال مرطوب می توانید سطح آن را تمیز کنید.


با این تفاسیر مزایای کابینت های گلاس را می توان به شرح زیر برگزید:

  •     منبع نور
  •     ساده و زیبا
  •     مقاوم در مقابل گرد و خاک و کثیفی
  •     سبک و ارزان
  •     قابلیت تغییر دستگیره ها به سلیقه شما
  •     فاقد برجستگی یا فرو رفتگی در طرح

 

معایب کابیت هایگلاس

قبل از خرید کابینت های گلاس لازم است به چند نکته به طور ویژه توجه کنید :
    اگر نسبت به لک روی کابینت حساسیت دارید، باید بدانید خاصیت هر جنس براق نمایش لکه ها است و بسته به زاویه نور ممکن است این لکه ها شما را دستمال به دست کنند و هر روز مجبور به تمیز کردن آنها باشید 
    جهت جلوگیری از لک شدن کابینت هایگلاس ، توصیه می کنیم  فکر درب های مگنتی را نکنید و از دستگیره های  پایه بلند استفاده کنید تا احتمال تماس دست با سطح کابینت کمتر شود.
    خواه و ناخواه پس از مدتی خش و خط های به جا مانده روی سطح کابینت هایگلاس از شفافیت و درخشندگی روز اول آن می کاهد و شما را به فکر تعمیر و یا تعویض کابینت ها می اندازد ، که البته باز، بسته به زاویه تابش نور، اکثر این خط و خش ها از دید مهمانان شما دور می مانند .
   باید مراقب حرارت و رطوبت باشید چون کابینت های گلاس با حرارت و رطوبت ، زیاد سازگار نیست.
    اگر به دنبال طرح های مدرن منبت کاری روی درب کابینت می باشید ، کابینت هایگلاس را فراموش کنید.
    در کابینت های گلاس تنها یک روی درب با لایه هایگلاس روکش میشود و برای قسمت اپن آشپزخانه که هر دو طرف نما دارد ، باید از دو ورق کابینت در کنار هم به صورت قرینه استفاده کرد.
 

چطور کابینت های گلاس خوب را تشخیص دهیم؟

 

زمانی که کابینت ساز ، کالیته رنگ ها را جهت انتخاب رنگ به شما نشان می دهد از فرصت استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید به این صورت که بعد از انتخاب رنگ مورد نظر، آن تکه چوب را زیر نور بگیرید و به میزان موج روکش توجه کنید ، کمی موج طبیعی است ولی اگر میزان موج روکش زیاد باشد یعنی کیفیت پرس روکش مناسب نیست و شما می توانید کابینت ساز دیگری را انتخاب کنید
 
توجه شود که کابینت هایگلاس یک کم موج را دارد و درصورتی که می خواهید سطح روکش کابینت شما مثل آینه صاف و بدون موج باشد ، از روکش پلی گلاس که کمی قیمتش بیشتر از هایگلاس است ، میتوانید استفاده کنید.
نکته دیگر این که سایز معمول و نسبتا استاندارد کابینت هایگلاس، 244*122 با ضخامت 17 میلیمتر می باشد که در صورت کیفیت پایین گوشه های کار معمولا پریدگی دارند و به اصلاح لبپر شده اند، اگر به پشت تخته ها دقت کنید در محصولات باکیفیت ، ملامین سفید رنگ را می بینید که جهت جلوگیری از آسیب دیدگی بر پشت تخته چسبانده شده.

 


رنگ بندی کابینت های گلاس و تحول دکوراسیون آشپزخانه

 

کابینت هایگلاس از تنوع رنگ بالایی برخوردار است که می توانید در دو مدل ساده و طرح دارسفارش دهید و به همین دلیل از آن به عنوان متریال رنگ های شاد و پر انرژی یاد می شود، جهت انتخاب رنگ با توجه به متراژو نور آشپزخانه می توانید رنگ های روشن، تیره، گرم، سرد،فانتزی و حتی ترکیبی از چند رنگ را انتخاب کنید، اما همانطور که بارها در این مقاله اشاره شد، در انتخاب رنگ به لک ها و زاویه تابش نور و خط و خش ها هم باید توجه داشت چرا که رنگ های تیزه در مقابل نور کوچکترین لک را در نمایش از قلم نمی اندازند و رنگ های روشن در بازتاب خط و خش استادند.
 
اما با تمام این توضیحات ، رنگ سفید کابینت های گلاس، پر طرفدارترین و پرچم دار رنگ ها در بین متقاضیان کابینت های گلاس است چون با بازتاب نور زیبایی که دارد برای مجلل کردن  و تمیز تر نشان دادن فضا و ایجاد حس لوکس و مدرن بودن انواع فضاهای بزرگ و کوچک بهترین انتخاب است.
بعد از رنگ سفید ، مقام دوم به رنگ مشکی-دودی می رسد، این رنگ از جلوه و شکوه وبژه ای برخوردار است و حس مدرنیته و رمانتیک بودن را به کابینت های گلاس و فضای آشپز خانه شما می دهد

اگر در آشپزخانه به دنبال نوستالژی های خود می گردید، رنگ قهوه ای انتخاب مناسبی خواهد بود ، این رنگ خود ، دارای طیف وسیعی است ، از بلوطی و فندقی گرفته تا شکلاتی و قهوه ای تیره ، همه و همه می توانند برای شما خاطره هایی را زنده کنند و انرژی خاصی را در زمان حضور در آشپزخانه ایجاد کنند.
چنانچه کودک شما بی اشتهاست و هر خوراکی را میل نمی کند ، رنگ زرد و نارنجی کابینت هایگلاس در تحریک اشتها به ایشان کمک زیادی می کند و بعلاوه فضای آشپزخانه شمارا مهیج و گرم می کند
طیف رنگ قرمز کابینت هایگلاس هم دست شما را در انرژی بخشی و شاداب جلوه دادن محیط و زنده و پویا نگه داشتن حس زندگی ، باز می کند و شما می توانید از ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی و استفاده از ظروف و لوازم لوکس آشپزخانه ، از یک آشپزخانه بی نظیر لذت ببرید.
از دیگر رنگ های کابینت های گلاس می توان به طیف بنفش، سورمه ای، سبز اشاره کرد که متناسب با سلیقه و خواسته شما به صورت مجزا و ترکیبی قابل طراحی و پیاده سازی است.

عوامل موثر در تغییر رنگ کابینت هایگلاس

در کابینت های گلاس، تغییر رنگ بیشتر در رنگ های سفید و روشن به چشم می خورد که یکی از دلایل آن ،تابش نور مستقیم به سطح کابینت هایگلاس است که در طولانی مدت رنگ سفید کابینت شما را به زرد متمایل می کند ، پس برای جلوگیری از این اتفاق ،برای پنجره آشپزخانه خود پرده نازک و مناسبی انتخاب کنید.
عامل دیگر تغییر رنگ کابینت های گلاس ، حرارت است، زمانی که شما برای تهیه یک خوراک بی نظیر، از اجاق گاز استفاده می کنید ، ذرات بخار و بوی غذا در فضای آشپزخانه شما پخش می شوند و این ذرات روی کابینت های شما می نشینند و اگر در تمیزکردن آنها سهل انگاری شود این ذرات به جرم تبدیل می شوند و تغییر رنگ کابینت هایگلاس را حتمی می کنند. 

 

 
بهترین محلول پاک کننده کابینت هایگلاس، مخلوط یک فنجان سرکه ، یک قاشق جوش شیرین و دو فنجان آب ولرم است چراکه گاهی استفاده از محلول های تمیزکننده شیمیایی خود عامل تغییر رنگ در کابینت های گلاس می شود.

 

کابینت ممبران

 

کابینت ممبران

کابینت ممبران با در نظر گرفتن هنر اصیل معرق و منبت ایرانی در طراحی، تنوع رنگ و خصوصیات و قابلیت های فوق العاده ای که دارند ،آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه سلطنتی تبدیل می کنند.
معمولا مهارت شخص سازنده، قیمت، رنگ و پوشش دهی فضای آشپزخانه، در زمان خرید ،از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل، سازندگان، برای ساخت کابینت ممبران، از چوب صنعتی MDF با روکش ضد آب PVC و طراحی کلاسیک و کلاسیک مدرن استفاده می کنند و جهت پیاده سازی نقوش منبت و معرق از ماشین های CNC کمک می گیرند.
در این مقاله قصد داریم با کابینت ممبران، مزایا،معایب و هرآنچه که به ما در شناخت بیشتر برای خرید یک کابینت مناسب کمک می کند صحبت کنیم.
پس با ما همراه باشید.

تاریخچه و مراحل ساخت کابینت ممبران

نام کابینت ممبران، از کلمه انگلیسی member به معنی عضو گرفته شده است و نسل جدیدی از کابینت های کلاسیک می باشند که تزیینات روی آن، توسط دستگاه ، با ظرافت هر چه بیشتر و دقیق تر حکاکی می شوند.
از نام های دیگر کابینت ممبران می توان به انزو، پرس وکیوم وکابینت سه بعدی اشاره کرد.

مزایا و دلایل محبوبیت کابینت ممبران

  • روکش کاری کابینت ممبران
  • زیبایی و تنوع طراحی

از نظر خانم ها یک آشپزخانه خوب ،آشپزخانه ای است که میزکار وسیعی داشته باشد، همه چیز دم دست باشد (قانون مثلت کار (نزدیکی یخچال، سینک ظرفشویی و اجاق گاز)) در آن رعایت شده باشد و در عین حال چون مدت زمان زیادی در آشپزخانه مشغول کار می باشند، محیط زیبا و دلپذیری داشته باشد.
کابینت ممبران با درنظر گرفتن این موارد سعی کرده برای کابینت زمینی ارتفاع 90سانتی متری و عمق 55 و برای کابینت های هوایی ارتفاع 70 سانتی متر با عمق 30 سانت در نظر بگیرد و در طراحی های خود ،با توجه به فضا و نور آشزخانه شما ، فضای کار شیک و مناسبی ایجاد کند و برای فضا بندی کلیه وسایل ریز و درشت آشپزخانه فکر کند و کالیته رنگ بینظیری در اختیار مشتریان خود قراردهد.

از مهم ترین مزیت های کابینت ممبران، برجسته سازی نقوش، تنوع طرح ها و ترکیب رنگ های آن است،همچنین اگر از طرحی خوشتان آمده باشد که در نمونه کارهای سازنده نباشد، می توانید طرح مورد نظر را جهت پیاده سازی به سازنده بدهید و همان طرح را از او تحویل بگیرید.
از طرف دیگر بخاطر قابلیت ممبران، خیلی راحت می توانید ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک را در آشپزخانه خود داشته باشید.


قیمت کابینت ممبران


همانطور که گفته شد برای منبت و معقر کاری بر روی این کابینت ها ، به جای نیروی انسانی از ماشین آلات به روز استفاده می کنند که همین باعث کاهش چشمگیر هزینه کابینت ممبران نسبت به سایر کابینت ها شده است همچنین به دلیل وزن سبک آن ،در هزینه حمل شما صرفه جویی خواهد شد.

روکش یکپارچه و مقاوم

روکش ممبرا به صورت یک دست،سطح چوب را پوشش می دهد و جایی برای نفوض آب و رطوبت به لایه های چوب باقی نمی گذارد، همچنین روکش پی وی سی ممبران همانند روکشهای کابینت PVC، بخار یا خورده نمی شود و این روکش، دوستارمحیط زیست است. از طرف دیگر به علت وجود روکش PVC نیاز نیست همانند کابینت های چوبی هر از گاهی برای جلای کابینت از رنگ یا روغن استفاده کنید و تنها با یک گرد گیری ساده می توانیم همیشه از رنگ ثابت کابینت خود لذت ببرید.

سرعت ساخت و نصب کابینت ممبران

شاید تا کنون شما هم با بدقولی سازنده های کابینت رو به رو شده باشید و مدت زمان زیادی برای تحویل کابینت ها یتان صرف کرده باشید ، اما با توجه به فرایند تولید کابینت ممبران، زمان ساخت و نصب این کابینت ها نسبت به کابینت های سنتی ساده تر و کوتاهتر است و دیگر از بدقولی خبری نیست.

معایب و دلایل عدم استفاده خریداران


طراحی کابینت ممبران

چنانچه به دنبال طرح های خاص و ظریف برای کابینت می باشید، باید بگوییم این گونه از طرح ها به خوبی وکیوم نمی شوند و خیلی زود خراب می شوند و ترمیم آن کاری بسیار طولانی و وقت گیر است

 

آسیب پذیری و عدم مقاومت

چنانچه از چسب های مناسب در ساخت این کابینت ها استفاده نشود طبیعی است که طرح های بکار رفته خیلی زود آسیب می بینند، از طرفی نور خورشید دشمن اصلی رنگ ممبران است و قدرت چسبندگی آن را پایین می آورد، یکی دیگر از دشمنان کابینت ممبران،اجسام نوک تیز هستند و در اثر برخورد و یا کشیده شدن اجسام تیز امکان پاره شدن روکش وجود دارد.
تنوع کیفیت

طبیعی است که تنوع ، کیفیت و طول عمر هر کالایی به سازنده آن محصول ارتباط مستقیم دارد و خریدار از نظر کیفیت اجرا، تنها باید به فروشنده اعتماد کند ، پس در انتخاب مجری دقت کنید.
روش محاسبه قیمت کابینت ممبران

استانداردها و روش محاسبه قیمت کابینت های ممبران

در محاسبه قیمت کابینت ممبران ، مواردی از قبیل استاندارد های عمق و ارتفاع ،فضاهای خالی مربوط به اجاق گاز و یخچال و فریزر، یراق آلات، پاخور، تاج، زیر چراغی و... لحاظ می شوند ، متراژ کابینت بر اساس متر طول است و نسبت کابینت زمینی به هوایی 60 به 40 از متراژ کل است ،قیمت جزیره و اپن تقریبا یک ونیم برابر قیمت کابینت زمینی محاسبه می شود .پس جهت دریافت قیمت دقیق هر متر کابینت بهتر است با فروشندگان مورد اعتماد خود مشورت کنید.
اما برای پایین آوردن هزینه ، می توانید از ممبران به عنوان مکمل استفاده کنید به این معنی که می توانید بدنه و درب ها را از اجناس دیگری استفاده کنید و تاج و سر ستون و ستون و... را با ممبران تزیین کنید.


رنگ بندی و پیشنهادات کاربردی کابینت ممبران

انتخاب رنگ کاملا بسته به سلیقه مخاطب می تواند تنوع زیادی داشته باشد وبا استفاده از رنگ ها می توان بین طراحی مدرن یا کلاسیک مرزی مشخص کنید،چراکه هیچ کجا دیده نشده برای طراحی کابینت کلاسیک از رنگ های تند و پر انرژی استفاده شود و معمولا رنگ های خاص و سنگین، برای این کابینت ها کاربردی تر می باشند.

رنگ بندی کابینت ممبران

اگر آشپرخانه شما متراژ زیاد یا نور کافی ندارد بهتر است از رنگ های روشن برای کابینت ممبران استفاده کنید تا آشپزخانه شما بزرگتر و دلبازتر نشان داده شود و کوچکی آن به چشم نیاید.
درکابینت ممبران رنگ سفید یکی از پرکاربدترین و محبوب ترین رنگ هاست که با رنگ طلایی و سایر رنگ ها آشپزخانه رویایی ای را برای شما می سازد از طرف دیگر برای آشپزخانه ها با فضایی وسیع تر پیشنهاد ممبران رنگ قهوه ای سوخته است که با نورپردازی مناسب فضایی باشکوه برای حضور شما به مدت طولانی در آشپرخانه ایجاد می کند.

کابینت MDF
Medium-density fibreboard به معنی تخته فیبر با چگالی (تراکم) متوسط ، یکی از مشتقات چوب است که از خرده چوب های بهم چسبیده تشکیل شده که این خرده ها توسط چسب یا رزین به یکدیگر می چسبند و تشکیل چیزی شبیه به الیاف چوبی می دهند، الیاف توسط دستگاه مخصوصی تحت فشار و حرارت، پرس می شوند و در قطعات و ابعاد مختلف برش می خورند و اکثرا در کابینت سازی، ساخت کمد، قفسه ، میز ، صندلی و.... کاربرد دارند.


نمونه کار- کابینت ام دی اف
همانطور که متوجه شدید جنس کابینت ام دی اف ، از قطعات و خورده چوب (particle board) های پرس شده ( MDF )است که به صورت یک پارچه و یک تکه بدون روکش است ، اما خالی از لطف نیست که بدانید قطعات ام دی اف قابلیت روکش پذیری دارند و مغز و هسته اصلی انواع کابینت هایی که در بازار با اسامی مختلفی مانند،کابینت های گلاس و یا کابینت ممبران می شنوید از ام دی اف است، لذا بد نیست مزایا و معایب آن را با هم بررسی کنیم
مزایای کابینت ام دی اف
1- قابلیت روکش
2- قابلیت برش بالا
3- قیمت مناسب و اقتصادی
4- صاف و یک پارچه و بدون گره
5- تنوع در رنگ ، طرح و اندازه
معایب کابینت MDF
1- وزن سنگین
2- نیاز به مراقبت بالا
3- آسیب پذیری بالا در مقابل حرارت و رطوبت
4- آسیب پذیر در مقابل ترک و شکشتگی

کابینت ام دی اف
انواع کابینت ام دی اف
گفتیم یکی از مزایای کابینت ام دی اف ،قابلیت روکش است ، یعنی پس از برش و کنده کاری روی قطعات ام دی اف خام توسط دستگاه CNC ، این قطعات را در دستگاه دیگری جهت پرس،وکیوم روکش و رنگ قرار می دهند و در نهایت به صورت ام دی اف مات و براق عرضه می کنند
1- MDF مات
اکثر چوب های ام دی اف به دلیل خود رنگ بودن چوب های مصرفی در آن ، رنگ شفاف و براقی ندارند و در زمان رنگ رزی چوب برای محافظت از رنگ اصلی چوب ،تنها از ثابت کننده استفاده می کنند .
2- MDF براق
معمولا جهت براق کردن قطعات مات ام دی اف از روکش PVC و یا رنگ های براق و صیقلی استفاده می کنند، در روش روکش، برای پایین آوردن هزینه معمولا تنها یک طرف چوب را با روکش پلاستیکی براق و طرف دیگر آن را با ملامینه روکش می کنند. البته کیفیت رنگ بالاتر از روکش است.

کابینت ام دی اف
پالت رنگ کابینت MDF
مهمترین عنصر در طراحی کابینت بعد از جنس وکیفیت ، رنگی است که شما با توجه به میزان فضا و نور انتخاب می کنید و با آن به محیط آشپزخانه خود شخصیت مدرن، کلاسیک، فانتزی و... می دهید.
شاید رنگ PMS برای شما آشنا باشد، امروزه شرکت های رنگ زیادی وجود دارند که درزمینه رنگ به کمک صنایع به ویژه کابینت سازان آمده اند، یکی از بزرکترین آنها شرک پنتون (Pantone) در شهر نیو جرسی است که در تولید رنگ های استاندارد بسیار مهارت دارد. پالت پنتون با ترکیب رنگ های گرم وخنک تعادل بین رنگ های تند و خنثی را به رخ می کشد.
تنوع رنگ چوب ام دی اف
در طراحی کابینت ام دی اف می توانید از ترکیب رنگ گرم چوب در کنار یک دیوار پوش با رنگ سرد و خنثی استفاده کنید و شکوه آشپزخانه خود را چند برابر کنید و یا با قراردادن رنگ سفید در کنار رنگ های تیره به طراحی کابینت خود را به سبک معاصر نزدیک شوید ، همچنین برای داشتن آشپزخانه ای به سبک مدرن ، می توانید از رنگ های مات و خنثی استفاده کنید
طبق آمار بدست آمده ،درحال حاضر ، محبوب ترین ترکیب رنگ کابینت ام دی اف در ایران و سراسر دنی، رنگ های روشن و ترکیب رنگ سفید و خاکستری و سفید و مشکی است.

روش نصب کابینت ام دی اف
کابینت ها در دو سطح دیواری و زمینی قابل نصب می باشند که در هر دو سطح مراحل به ترتیب زیر دنبال می شود:
1- علامت گذاری محل نصب
جهت تراز کردن کابینت ها با هم ، قبل از نصب باید نسبت به علامت گذاری روی سطحی که کابینت بر روی آن قرار است نسب شود ، اقدام کرد تا پس از نصب از ردیف بودن کابینت ها لذت بیشتری ببریم و جلوه آشپزخانه بیشتر شود.
2- نصب اتصالات
برای بالا بردن سرعت نصب و تحمل فشار دیوار، قبل از نصب کابینت باید زیرسازی کرد و از اتصالات مرغوبی مثل اتصال 45 استفاده کرد ، با استفاده از این اتصال میتوان وسایل بیشتر و سنگین تری داخل کابینت جا داد و نگران خم شدن چوب کابینت نبود.
3- نصب بدنه کابینت
بعد از نصب اتصالات نگهدارنده کابینت نوبت به نصب خود باکس کابینت میرسد ، که کارشناسان و مجریان ما ، با مهارت بسیار بالای خود در کوتاه ترین زمان، نسبت به نصب اقدام می کنند. در کابینت های دیواری و زمینی جهت نصب ،توسط پیچ آنها را به هم متصل میکنند و از پایه های نگهدارنده به عنوان تراز کردن کابینت استفاده می کنند

نصب کابینت ام دی اف
4- اندازه گیری درب ها و طبقات
با توجه به باکس کابینت اندازه درب ها معمولا 4 یا 5 میلی متر کوچکتر از عرض واقعی درب در نظر گرفته می شوند تا عمل رگلاژ به راحتی انجام شود همچنین برای اندازه گیری ارتفاع و عرض درب ها نیز باید مقدار فضا برای باز و بسته شدن راخت درب در نظر گرفته شود.
5- برشکاری و لبه چسبانی
پس از اندازه گیری درب ها نوبت به برش کاری می رسد ، در این مرحله علاوه بر برش قطعات بر اساس اندازه ،لبه بیرونی درب ها را با نوار های PVC کاور می کنند که درب ها در مقابل رطوبط و آب عایق شوند. معمولا برای لبه چسبانی طبقات از نوار PVC با ضخامت یک میلی متر و برای درب ها از نوار پی وی سی 1 الی 2 میلیمتر استفاده می شود.
6- نصب لولای درب ها
حال که بدنه و درب های کابینت ام دی اف آماده شده اند نوبت به اتصال آنها به هم توسط لولا است که این کار توسط دریل یا مته گازور انجام می پذیرد، برای نصب لولا به بدنه کابینت ، از لبه درب تا مرکز مته حدود 22 میلی متر فاسله در نظر گرفته می شود و باید دقت شود که لولا و لبه درب کاملا موازی هم باشند .
7- نصب و رگلاژ دستگیره ها
مرحله پایانی هم مربوط به نصب طبقات و دستگیره ها و نهایتا یکنواخت سازی کابینت MDF است و درنهایت برای نمایش شکوه و جلوه کار نصبت به تمیز کردن کابینت ها جمع آوری وسایل اضافه تلاش می کنیم.

 



:: برچسب‌ها: کابینت ,
:: بازدید از این مطلب : 1567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

تحقیق کلمات کلیدی (که به عنوان تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو یا تحلیل کلمات کلیدی نیز شناخته می‌شود) فرآیند شناسایی اصطلاحات و عباراتی است که افراد برای یافتن وب‌سایت‌ها و صفحات مورد نظرشان در موتورهای جستجو وارد می‌کنند.. متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجوگر(سئو) از این کلمات کلیدی استفاده می‌کنند تا بفهمند چگونه می‌توانند توجه بازدیدکنندگان را به وب‌سایت مورد نظر جلب کنند.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی نوع خاصی از تحقیق در مورد  رفتار مصرف کننده است که تمرکز آن بر چگونگی تاثیر رفتار مصرف کننده بر استراتژی سئو است.

انوزش تحقیق کلمات کلیدی

این پژوهش با نشان دادن شکاف‌های احتمالی - و همچنین فرصت‌های موجود - به صاحبان وب‌سایت‌ها در بازاریابی محتوا و ایجاد صفحات وب کمک می‌کند. ایجاد صفحات مرتبط و بهینه‌سازی آن بر مبنای روش‌های جستجوی افراد (کلمات کلیدی)، می‌تواند باعث بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوی آن کلمات کلیدی شده، پدیدار شدن در نتایج جستجو و بازدید سایت را افزایش دهد.

همچنین تحقیق در مورد کلمات کلیدی می‌تواند با تعیین هزینه برای هر کلیک (CPC) و محاسبه قیمت پیشنهادات بالقوه برای عبارت یا اصطلاح کلیدی خاص، بر جستجوی پولی یا SEM تاثیر گذاشته و تناسب آن با بودجه پرداخت کلیکی(PPC) شما را ارزیابی کند.

 

چرا تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای سئو سایت مهم است؟

تحقیق در مورد کلمات کلیدی یکی از عوامل کلیدی در سئو است زیرا به شما کمک می‌کند که بفهمید چرا و چگونه افراد از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، چگونه رقبای شما توجه بازدیدکنندگان را جلب می‌کنند و به طور کلی چگونه - و هر چندوقت یکبار- مخاطبان شما جستجوی آنلاین انجام می‌دهند.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و شناسایی جستجوهای فراگیر به شما کمک می‌کند بتوانید صفحاتی بسازید که با ارائه اطلاعات جستجو شده به بهترین صورت نیازهای مخاطبانتان را تامین کرده و مشکلاتشان را حل کنند.

کلمات کلیدی اساس کارکرد موتورهای جستجو هستند - جستجو کنندگان کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو وارد می‌کنند و موتورهای جستجو صفحاتی که بر اساس الگوریتمهایشان بهترین نتایج هستند را نشان می‌دهند. به خاطر داشته باشید که در نتایج جستجو، هر صفحه به صورت مجزا نمایش داشته می‌شود.

توجه به این نکته ضروری است زیرا صفحات وب - به جای کل وب‌سایت - برای کلمات کلیدی رتبه بندی می‌شوند و هر صفحه می‌تواند برای هزاران کلمه کلیدی مختلف رتبه‌بندی شود. دانستن اینکه جستجوکنندگان چگونه و از کدام کلمات کلیدی استفاده می‌کنند برای رتبه‌بندی جستجو کاربردی است.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی استراتژی سئو و تولید محتوا را معین می‌کند. هر صفحه جدیدی که شما در وب‌سایتتان می‌سازید باید تحت تاثیر بینش تحقیق در مورد کلمات کلیدی باشد.

 اهمیت تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق در مورد کلمات کلیدی موارد زیر را مشخص می‌کند:

  • تمرکز موضوعی برای مطالب وب‌سایت
  • توسعه محصول/خدمات
  • طراحی و قالب‌بندی محتوا
  • تصمیمات مربوط به محتوای روی صفحات و مسائل فنی سئو
  • بهینه‌سازی خارج از صفحه و ایجاد لینک
  • تجزیه و تحلیل و شناسایی رقبای جستجو
  • ایجاد صفحه جدید و به‌روزرسانی صفحات فعلی

تحقیق مؤثر در مورد کلمات کلیدی در بهینه سازی و تقویت منابع فعلی ترافیک و شناسایی فرصت‌های موجود برای کانال‌های ورودی جدید کمک می‌کند.

ترافیک جستجوی ارگانیک به صورت تصادفی اتفاق نمی‌افتد - ترافیک ارگانیک از تایپ کلمات کلیدی توسط یک شخص در گوگل و یافتن صفحه شما به عنوان نتیجه به دست می‌آید (معمولا اولین یا دومین نتیجه). البته، مطمئنا شما نمی‌خواهید برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی شوید - شما می‌خواهید برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه‌بندی شوید که ترافیک با کیفیت به سمت وب‌سایت شما هدایت کرده و بر کسب و کارتان تاثیر بگذارد.

علاوه‌براین، مشتریان معمولا در مورد محصولات یا خدمات شما متفاوت از شما و همکارانتان فکر میکنند و می‌توانند مجموعه کلمات کلیدی کاملا متفاوتی نسبت به فرضیات شما استفاده کنند. تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند که این عبارات «پنهان» را شناسایی کنید و مطمئن باشید که فرصت دیده‌شدن در زمان جستجوی مشتریان را از دست نخواهید داد. خوشبختانه، ابزارهای متنوعی برای کمک به تحقیق در مورد کلمات کلیدی طراحی و تولید شده‌‌اند.

آگر می‌خواهید در زمان جستجوی مشتریان بالقوه حضور داشته باشید، ابتدا باید بدانید که آنها چگونه و با چه کلمات کلیدی جستجو می‌کنند. پس از آن می‌توانید آن عبارات را با صفحات استراتژیک هدف قرار داده، تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو را به طور کامل اجرا کنید.

این یک توضیح سریع و نامنظم برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و دلیل حیاتی بودن سئو بود. بیاید عمیق‌تر به دنیای تحقیقات در مورد کلمات کلیدی برویم.

نکته: اگر شما هنوز به دنبال یافتن ابزار مناسب برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی هستید می‌توانید به انتهای این راهنما رفته و در مورد ابزارهای موجود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

درک ویژگی‌های مهم کلمات کلیدی

برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای وب‌سایتتان باید معیارهای مهم مرتبط با آنالیزکلمات کلیدی را درک کنید.

ساختن یک لیست از کلمات کلیدی اصلی، مبنای اصلی تحقیق در مورد کلمات کلیدی است، اما برای شناسایی بهترین فرصت‌ها، این عبارات و اصطلاعات کلیدی باید تجزیه و تحلیل شوند. تحلیل کلمات کلیدی به معنی بررسی کلمات کلیدی با در نظر گرفتن ویژگی‌های زیر است:

  • نوع کلمه کلیدی
  • هدف جستجوگر
  • حجم جستجو
  • مشکلات و موانع کلمات کلیدی
  • ویژگی‌های SERP مرتبط

هر یک از این عوامل بر فرصت جستجوی مرتبط با یک کلمات کلیدی مشخص تاثیر می‌گذارند.

 

نوع کلمه کلیدی

انواع متفاوتی از کلمات کلیدی وجود دارد و این مهم است که بدانید کدامیک از انواع کلمات کلیدی مورد نظر شما است زیرا هرکدام از آنها می‌توانند اهداف متفاوتی را در استراتژی شما دنبال کنند.

سه نوع مختلف کلمات کلیدی عبارتند از: سر، بدنه و اصلاحات طولانی

 

کلمات کلیدی سر

 

  • تک کلمه
  • بالای قیف فروش
  • نرخ تبدیل پایین
  • حجم زیاد
  • رقابت بالا
  •  

کلمات بدنه

 

  • 2-3 کلمه
  • میانه قیف فروش
  • نرخ تبدیل متوسط
  • حجم متوسط
  • سختی نسبی

 

کلمات کلیدی طولانی

  • بیشتر از 4 کلمه
  • پایین قیف فروش
  • نرخ تبدیل بالا
  • حجم کم
  • سختی کم
  •  

آیا می‌دانستید:

هر نوع کلمه کلیدی برای قسمت متفاوتی از قیف فروش مناسب است و باید بخشی از یک استراتژی جامع کلمات کلیدی سئو باشد.

 

هدف جستجوگر

هدف از جست و جو در تحقیق کلمات کلیدی

هدف جستجوگر به طور فزاینده‌ای برای جستجوی ارگانیک اهمیت پیدا می‌کند.

هدف جستجوگر چیست؟ هدف جستجوگر «چرایی» پشت درخواست جستجوی افراد و هدف آنها از آن جستجو را توضیح می‌دهد. هدف جستجوگر معمولا در چهار دسته طبقه بندی می‌شود:

اطلاعاتی- درخواست‌هایی که بر یافتن اطلاعات یا پاسخ‌های خاصی تمرکز دارند.

-مثال: {باتری یو پی اس چیست؟ یا راهنمای اخذ ویزای شینگن}

ناوربری- درخواست‌هایی که معمولا دارای نام تجاری، نام محصول یا خدمات هستند و برای پیدا کردن وب‌سایت یا صفحه خاصی استفاده می‌شوند.

-مثال: {خدمات سقف کاذب }

تجاری- درخواست‌هایی که در مورد تصمیم گیری برای خرید اطلاعات می‌دهند اما مستقیما با خرید ارتباط نداشته و اغلب شامل مقایسه‌ها هستند.

-مثال: {بهترین خدمات نصب حفاظ استیل}

تراکنشی- درخواست‌هایی که مستقیما با خرید در ارتباط هستند.

-مثال: {قیمت فروش عمده لوازم جانبی موبایل}

دانستن هدف جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند که بدانید اگر برای عبارات‌هایی رتبه‌بندی شدید، کدام نوع از ترافیک را می‌توانید به طور بالقوه ضبط کنید وآن ترافیک چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت. هدف جستجوگر همچنین در مورد بهینه‌سازی یا ایجاد صفحه اطلاعات می‌دهد - و اگر می‌خواهید برای جستجوی ارگانیک رتبه‌بندی شوید باید مطمئن شوید که صفحه شما با هدف همخوانی دارد.

 

حجم جستجو

حجم جستجو کمی ساده‌تر است.

حجم جستجومعمولا حجم جستجوی ماهانه، یا تعداد دفعات جستجوی یک کلمه کلیدی در گوگل توسط یک فرد در طول یک ماه را نشان می‌دهد. این معیار اطلاعات کاربردی در مورد ترافیک بالقوه مرتبط با یک کلمه کلیدی مشخص به شما می‌دهد، بنابراین می‌توانید تعداد افرادی که به آن موضوع علاقه‌مند هستند را دیده و تعداد بازدیدکنندگانی که با رتبه‌بندی مرتبط با آن به وب‌سایت شما می‌آیند را برآورد کنید. از آنجایی که صفحات برای چند کلمه کلیدی مختلف رتبه‌بندی می‌شوند، پتانسیل ترافیک ارگانیک واقعی معمولا بسیار بیشتر از حجم جستجو برای کلمه کلیدی مشخص هدف‌گزاری شده است.

 

سختی کلمات کلیدی

سختی کلمات کلیدی یک معیار مهم در تحلیل کلمات کلیدی است زیرا سطح رقابت را اندازه‌گیری می‌کند.

شما باید سختی کلمات کلیدی را درک کنید زیرا رقابت تعیین می‌کند که چه مقدار سرمایه‌گذاری نیاز است که بتوانید برای اصطلاحات کلیدی مرتبط رتبه‌بندی شوید. مگراینکه شما یک نام تجاری اصلی باشید، شما باید بپذیرید که با برخی کلمات کلیدی فوق‌رقابتی مرتبط با کسب و کارتان نمی‌توانید رقابت کنید. با این وجود، اگر شما کلمات کلیدی کم‌رقابتی مرتبط را شناسایی کنید می‌توانید موفقیت‌های سریع بالقوه را پیدا کنید.

سختی کلمات کلیدی را می‌توانید با استفاده از یک ابزار سئو محاسبه کنید یا با تحلیل نتیجه جستجو و کیفیت صفحاتی که در حال حاضر رتبه‌بندی شده‌اند به صورت دستی مرور کنید.

 

چگونه تحقیق در مورد کلمه کلیدی را شروع کنیم؟

دانستن اهمیت ویژگی‌ها و معیارهای مهم برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ضروری است ولی چگونه باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو را آغاز کنید؟

بهترین نقطه شروع برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی تحلیل وب‌سایتتان و ارزیابی کلمات کلیدی است که در حال حاضر برای آنها رتبه‌بندی شدید.

دانستن اینکه در حال حاضر در کجا موفق شده‌اید در جستجوها تاثیر بگذارید بر ایجاد هدف تاثیر می‌گذارد، فرصت‌های فعلی و بالقوه را پررنگ‌تر کرده و چارچوبی برای موفقیت در آینده فراهم می‌کند.

تحلیل عملکرد فعلی وب‌سایتتان به شما در تعیین اهداف واقع‌بینانه و دست‌یافتنی کمک می‌کند، زیرا به شما کمک می‌کند جایگاه خود را در بازار بهتر درک کنید. آیا شما در حال حاضر برای اکثر اصطلاحات مرتبط با محصول یا خدماتتان رتبه‌بندی شده‌اید؟ آیا شما برای هر کلمه کلیدی گم می‌شوید و عملا نامرئی هستید؟ یا، به احتمال زیاد، آیا جایی در میانه هستید؟

بهترین مکان برای شروع کنسول جستجوی گوگل است. این کنسول یک ابزار رایگان از گوگل است که اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • درخواست‌هایی که بیشترین کلیک را به سمت وب‌سایت شما هدایت کرده است.
  • رتبه‌بندی صفحات برای درخواست‌های مشخص
  • میانگین موقعیت جستجو برای صفحات شما
  • میانگین نرخ کلیک (CTR) در صفحات شما
  • دستگاه‌هایی که برای جستجو استفاده شده‌اند.
  • غیره

 

کلمه کلیدی شروع

کنسول جستجوی گوگل اطلاعات زیادی در مورد عملکرد جستجوی سایت شما دارد و اولین جایی است که برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی باید به آن سر بزنید.

دانستن اینکه در حال حاضر در کجای رتبه بندی قرار دارید (و قرار ندارید) نقطه شروع تحقیق در مورد کلمات کلیدی را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید موقعیت‌های «نزدیک به از دست رفتن» را شناسایی کنید؛ یعنی جایی که بر اساس رتبه بندی برای کلمه کلیدی مرتبط از صفحه اول خارج شده‌اید. همچنین می‌توانید شکاف‌های کلمات کلیدی را پیدا کرده و با استفاده از محتوای جدید در سایتتان به آن اشاره کنید. صرف نظر از شرایط، باید از حایی شروع کنید که در حال حاضر رتبه‌بندی شده‌اید و از آنجا با ساختن لیست کلمات کلیدی اصلی به سمت بالا حرکت کنید.

 ساخت لیست 

ساختن لیست کلمات کلیدی اصلی

پس از درک کامل نحوه عملکرد فعلی سایتتان، می‌توانید شروع به ساخت لیست کلمات و عبارات کلیدی اصلی بکنید.

یک لیست کلمات کلیدی اصلی شامل کلمات کلیدی بنیادی مربوط به وب‌سایت و کسب و کارتان است. این لیست به عنوان نقطه پرتاب تمام تحقیقات در مورد کلمات کلیدی شماست، بنابراین دقت در گردآوری این اصطلاحات کلیدی بسیار مهم است. چندین روش برای کشف کلمات کلیدی اصلی وجود دارد:

  • در نظر گرفتن تمام اصطلاحاتی که به طور مستقیم با محصول یا خدمات شما در ارتباط است.
  • بررسی اصطلاحات جستجو شده مرتبط در گوگل
  • بررسی هدف جستجوگر
  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا
  • تحقیق در مورد موضوعات ویژه

برای ساخت لیست کلمات کلیدی اصلی تعدادی از این روش‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال، اگر من می‌خواستم برای این راهنمای تحقیق در مورد کلمات کلیدی لیست کلمات اصلی درست کنم، از اصطلاحات اصلی مرتبط با عبارت «تحقیق در مورد کلمات کلیدی» شروع می‌کردم.

{تحقیق در مورد کلمات کلیدی}

{جستجوی کلمات کلیدی}

{کلمات کلیدی سئو}

{تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی}

پس از آن، کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کرده، نتایج جستجو را برای درک بهتر از هدف جستجوگر بررسی می‌کردم و تجزیه و تحلیل می‌کردم که سایت‌های رقیب یا سایت خودم در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی شده‌است.

ایجاد لیست کلمات کلیدی اصلی پایه و اساس کار را برای شما ایجاد می‌کند و شما می‌توانید پس از آن تحقیق در مورد کلمات کلیدی را گسترش داده یا اصلاح کنید.

 گروه کلمات کلیدی

گروه‌بندی کلمات کلیدی بر اساس فرصت‌ها

پس از ایجاد فهرست کلمات کلیدی اصلی، می‌توانید کلمات کلیدی را ارزیابی کرده و فرصت واقعی مرتبط با هر یک را تعیین کنید. برخی کلمات کلیدی ممکن است حجم جستجوی ماهانه زیادی داشته باشند، اما فرصت کمی‌را ایجاد می‌کنند زیرا سطح رقابت آنقدر بالاست که شما قادر به رقابت نخواهید بود.

برعکس، ممکن است عباراتی که حجم جستجوی کمی ‌دارند فرصت به دست آوردن رتبه‌بندی و دریافت ترافیک را سریع‌تر ایجاد کنند.

با در نظر گرفتن همه معیارها، می‌توانید کلمات کلیدی خود را در سه گروه قرار دهید: فرصت بالا، فرصت متوسط و فرصت کم.

 

کلمات کلیدی با فرصت بالا

  • کلمات کلیدی بدنه یا عبارت‌های طولانی
  • اهداف اطلاعاتی، اقتصادی یا تراکنشی
  • رقابت پایین یا متوسط
  • حجم جستجوی متوسط و زیاد

 

کلمات کلیدی با فرصت متوسط

  • کلمات کلیدی بدنه
  • اهداف اطلاعاتی یا اقتصادی
  • رقابت متوسط
  • حجم جستجوی کم تا متوسط

 

کلمات کلیدی با فرصت کم

  • کلمات کلیدی سر
  • اهداف اطلاعاتی یا ناوربری
  • رقابت بالا
  • حجم جستجوی متوسط

 

گروه‌بندی کلمات کلیدی در این دسته‌ها بهترین فرصت‌ها را برای به‌دست‌آوردن ترافیک جستجوی بیشتر برای شما ایجاد می‌کند. در ادامه شما می‌توانید کلمات کلیدی با فرصت بالا را با دو روش تجزیه و تحلیل کرده و اولیت‌بندی کنید: چگونه این فرصت‌ها با اهداف تجاری اصلی شما هماهنگ هستند، و منبع سرمایه گذاری مورد نیاز برای استفاده از این فرصت‌ها چیست؟

بهترین فرصت‌ها در خدمت اهداف تجاری بزرگ‌تر بوده و با کمترین مقاومت یافت می‌شود.

 

 ایجاد گزارش 

ایجاد گزارش تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو

وقتی کار جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و اولویت بندی کلمات کلیدی سئو را انجام دادید باید یافته‌های خود را در یک گزارش تحقیقات کلمات کلیدی جمع‌آوری کنید.

گزارش‌های کلمات کلیدی برای به اشتراک گزارش یافته‌های شما با افراد تیم، شرکت یا مشتری مهم هستند. این گزارش‌ها به شما کمک می‌کند که بتوانید از مدیر بالادستی خود تایید گرفته و همچنین به سایر ذینفعان مهم نیز اطلاع‌رسانی کنید. یک مثال برای گزارش کلمات کلیدی باید شامل موارد زیر باشد:

  • خلاصه روند اجرایی
  • نکات کلیدی
  • روش‌شناسی
  • خروجی لیست‌های کلمات کلیدی

خلاصه روند اجرایی

خلاصه روند اجرایی مهمترین قسمت گزارش کلمات کلیدی شما است – این قسمت به شما فرصت می‌دهد که بتوانید مستقیما در مورد معیارها و شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) صحبت کنید که برای مدیران بالادست مهم هستند. در این گزارش شما باید در مورد استراتژی سطح بالا، زمان‌بندی برآورد شده و پیش‌بینی‌های کلیدی صحبت کنید.

معمولا افرادی که بر روی این قسمت تمرکز دارند در مورد سئو اطلاعات کمتری دارند، بنابراین نیازی نیست در گزارش اجرایی‌تان در مورد جزئیات صحبت کنید.

 

نکات کلیدی

دومین قسمت مهم در گزارش کلمات کلیدی شما بخش نکات کلیدی است. برخی از اطلاعاتی که باید در این بخش آورده شوند به صورت زیر است:

  • استراتژی‌ها و تاکتیک‌های موفق رقبا.
  • فرصت‌های جستجو با اولویت بالا.
  • منابع بالقوه مورد نیاز.
  • غیره

مجددا، این گزارش نیز باید با دید کلی ارائه شود.

 

روش‌شناسی

این بخش برای پشتیبانی از یافته‌های شما و نشان‌دادن شایستگی تحقیق در مورد کلمات کلیدی توسط شما گنجانده شده‌است. شما باید در این بخش روش انجام کار را با جزئیات توضیح دهید تا مطمئن شوید از طرف دیگر ذینفعان داخلی درک و پذیرفته می‌شود، به ویژه اگر برای کارهای اجرایی مرتبط با فرصت‌هایی که شما ایجاد کرده اید به همکاری آنها نیاز داشته باشید.

 

خروجی لیست‌های کلمات کلیدی

فراموش نکنید که تحقیقات واقعی خود را در گزارش کلمات کلیدی قراردهید.

پس از بیرون کشیدن و ارائه نکات کلیدی سطح بالا، باید داده‌های (فیلترشده) کلمات کلیدی را به اشتراک بگذارید. این لیست‌ها باید شامل تمامی‌معیارهای کلمات کلیدی باشد که برای استراتژی سئوی شما مهم هستند، مانند، حجم جستجو، سختی رقابت برای کلمات کلیدی، CTR ارگانیک، هدف جستجوگر و غیره.

یک گزارش کلمات کلیدی حرفه‌ای و تمیز برای مشتری‌ها و محققان کلمات کلیدی داخل مجموعه لازم است تا اطمینان حاصل شود که بقیه تیم شما (یا تیم مشتری) با برنامه کلمات کلیدی سئوی شما هماهنگ هستند.

واژه نامه تحقیق در مورد کلمات کلیدی

 

تعدادی اصطلاحات و عبارات پیچیده در ارتباط با مبحث تحقیق در مورد کلمات کلیدی وجود دارد که شاید با آنها آشنایی نداشته باشید. برای اطمینان از درک همه مواردی که در این راهنما مورد بحث قرار گرفت، و هر چیزی که در تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی با آن روبرو هستید ، می‌توانید این واژه نامه را مرور کنید.

 

کلمه کلیدی میانه‌ای درشت (Chunky) – نوعی از کلمه کلیدی سئو است که معمولا دو یا سه کلمه بوده و تعداد متوسطی مخاطب را جلب می‌کند.

 

نرخ کلیک (CTR) – درصد افرادی که صفحه شما را در نتایج جستجو می‌بینند و برای بازدید از وب‌سایت شما کلیک می‌کنند.

 

رخداد مشترک – کلمات یا عبارات کلیدی که احتمال پدیدار شدن آنها با یکدیگر و با ترتیب مشخص زیاد است. در سئو، رخداد مشترک به فراوانی وقوع و نزدیکی کلمات کلیدی مشابه در سراسر وب اشاره دارد.

 

هزینه برای هر کلیک (CPC) – قیمت واقعی که تبلیغ کننده در جستجوهای پولی، برای هر بار کلیک برروی تبلیغش در یک کمپین PPC پرداخت می‌کند.

 

جستجوی نهادی (همچنین: جستجوی معنایی) - جستجوی نهادی (همچنین: جستجوی معنایی)

 

کلمه کلیدی کله گنده (Fathead) – یک کلمه کلیدی سئو که معمولا یک با دو کلمه است و مخاطبان یا بازار بزرگی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

تراکم کلمات کلیدی – تعداد دفعاتی (به درصد) که یک کلمه یا عبارت کلیدی مشخص در یک صفحه وب مشخص ظاهر می‌شود.

 

پرکردن کلمات کلیدی – یک راهکاری بر مبنای اسپم است که شامل تراکم بیش‌از‌حد کلمات کلیدی در یک صفحه با تکرار بیش‌تر از حد طبیعی  یک کلمه کلیدی سئواست تا حدی که بازدیدکنندگان به سختی می‌توانند صفحه را بخوانند. به عنوان مثال، ابزارک‌های آبی مفید هستند زیرا ابزارک‌های آبی بهترین ابزارک‌ها هستند. اگر نیاز به ابزارک‌های آبی دارید، برای ابزارک‌های آبی با ما تماس بگیرید.

 

نمایه سازی معنایی پنهان(LSI) - روشی ریاضی برای بازیابی و نمایه سازی اطلاعات، که از تجزیه ارزش مفرد (SVD) برای شناسایی روابط بین مفاهیم درون متن استفاده می‌کند.

 

کلمات کلیدی طولانی - نوعی از کلمه کلیدی سئو که شامل چهار کلمه یا بیشتر است و بر مخاطبان محدودتر و خاص‌تری تمرکز دارد.

 

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) - نوعی از تبلیغات جستجو است که در آن تبلیغ کننده به ازای هر کلیک توسط جتسجو کنندگان به پلتفرم تبلیغاتی پرداخت می‌کند.

 

حجم جستجوی ماهانه (MSV) - میانگین جستجوهای ماهانه یک عبارت جستجوی معین در سال گذشته

 

پردازش زبان طبیعی (NLP) - بخشی از علوم کامپیوتر که بر تعامل بین کامپیوتر و زبان‌های انسانی و چگونگی تحلیل زبان طبیعی توسط کامپیوتر تمرکز دارد.

 

هدف جستجوگر- دلیل یا «چرایی» پشت یک درخواست جستجو که اشاره دارد به هدفی که جستجوگر می‌خواهد به آن دست یابد. چهار نوع هدف جستجوگر وجود دارد: اطلاعاتی، ناوبری، اقتصادی و تراکنشی

 

درخواست جستجو - درخواست یا سوالی که کاربران در یک موتور جستجو وارد می‌کنند تا صفحات وبی که به دنبال آن هستند را پیدا کنند. چهار نوع درخواست جستجو وجود دارد: اطلاعاتی، ناوبری، اقتصادی و تراکنشی

 

کلمات کلیدی اصلی - کلمات کلیدی پایه و بنیادی سئو که به کسب و کار یا وب‌سایت شما مربوط است

 

داده‌های ساخت یافته - روشی برای سازماندهی و طبقه بندی محتوای شما که باعث می‌شود موتورهای جستجو ساده‌تر صفحات شما را ایندکس کنند.

 

تکرار عبارت در مقابل تناوب سند (tf-idf or TFIDF) - یک مقدار عددی است که نشان دهنده اهمیت یک کلمه یا اصطلاح در یک سند یا مجموعه اسناد است.

 

 ابزار تحقیق در مورد کلمه کلیدی

قبل از اینکه بخواهید وارد بحث تحقیق در کلمات کلیدی شوید، کمک می‌کند تا ابزاری در دست داشته باشید که در این فرآیند به شما کمک کند. ابزارهای متنوعی در دسترس است و آنچه که برای شما مناسب است بستگی به بودجه و نیازهای شما دارد.

در اینجا به برخی از بهترین گزینه‌های موجود اشاره می کنیم که به صورت کاملا رایگان، رایگان با امکانات محدود و پولی در دسترس ما هستند.

 

ابزارهای رایگان کلمات کلیدی سئو

اگر نمی خواهید تا قبل از آشنا شدن با فرآیند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی بر روی ابزارهای پولی سرمایه گذاری کنید انواع زیادی از ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی رایگان وجود دارد.

 

کلمات کلیدی در همه جا

https://keywordseverywhere.com/

کلمات کلیدی در همه جا، یک افزونه (برای کروم یا فایرفاکس) است که حجم جستجو، CPC  و اطلاعات رقابتی را در رابط کاربری ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی شما ارائه می‌کند.

کلمات کلیدی در همه جا، سایت‌ها و ابزارهای زیر را پشتیبانی می‌کند:

ابزار تحقیق کلمات کلیدی

 

 

Keyword.io

https://www.keyword.io/

Keyword.io یک ابزار رابگان است که برای هر کلمه کلیدی اصلی که وارد کنید پیشنهادهایی برای کلمات کلیدی طولانی به شما می‌دهد. این کلمات کلیدی از عملکرد تکمیل خودکار موتورهای جستجوی پر قدرت و پلتفرم‌های دیگر استخراج می‌شوند. پلتفرم‌هایی مانند:

 

بانک اطلاعاتی تحقیق درباره کلمات کلیدی SERPs

https://serps.com/tools/keyword-research/

SERPs.com ارائه دهنده نرم افزار سئو است که ابزار تحقیق درباره کلمات کلیدی را به صورت رایگان و در قالب بانک اطلاعاتی کلمات کلیدی خود ارائه می‌دهد. می توانید یک کلمه کلیدی اصلی وارد کرده و کلمات کلیدی پیشنهادی به همراه حجم جستجو، CPC و «ارزش» (حجم × CPC) را دریافت کنید.

 

ابزارهای رایگان با امکانات محدود کلمات کلیدی سئو

اگر بودجه کمی برای سئو و تحقیق درباره کلمات کلیدی دارید ممکن است بخواهید ابزارهای رایگان محدود یا ابزارهای قسمتی رایگان را بررسی کنید.

 

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل

https://adwords.google.com/home/tools/keyword-planner/

از لحاظ فنی، برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل «رایگان» است ولی بدون اجرای یک کمپین جستجوی پولی از طریق گوگل ادوردز، نمی توانید به اطلاعات با ارزش آن دست پیدا کنید. برنامه ریز کلمات کلیدی، کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد می‌دهند و حجم جستجو و CPC آن را تخمین می‌زند. از آنجایی که عدد حجم جستجو برآورد شده است و بر اساس کلمات کلیدی گروه بندی می‌شود به دست آوردن اطلاعات دقیق از این راه دشوار است.

 

کلیدواژه یاب SERPWoo

https://www.serpwoo.com/keyword-research/

کلیدواژه یاب SERPWoo، ده دامنه اول برای هر کلمه کلیدی که در ابزار وارد کنید را به شما می‌دهد. کلیدواژه یاب همچنین اصطلاخات مرتبط می‌سازد و به شما اجازه می‌دهد که لیست‌های دلخواه را ایجاد کرده و از آنها خروجی بگیرید.

ا این حال، بدون داشتن حساب کاربری پرداخت شده، فقط می‌توانید سه کلمه کلیدی را ردیابی کنید.

 

Keyword Discovery

https://www.keyworddiscovery.co.uk

Keyword Discovery داده‌های مربوط به کلمات کلیدی را از یک بانک اطلاعاتی بزرگ با بیش از 200 موتور جستجو در سراسر جهان فراهم می‌کند. این ابزار کلمات کلیدی مرتبط، ترندهای تاریخی، رقبای جستجو، ارزش پیشنهادی PPC و اطلاعات دیگری را ارائه می‌دهد.

اشتراک رایگان بیشتر ویژگی‌ها اشتراک پولی را دارد ولی تعداد پروژه‌های شما را به 20 محدود می‌کند.

 

ابزارهای پولی کلمات کلیدی سئو

اگر واقعا می‌خواهید در تحقیق درباره کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید - و باید در جستجو موفق باشید - باید یکی از ابزارهای پولی بی‌شمار کلمات کلیدی را خریداری کنید.

 

مرورگر کلمات کلیدی ماز

https://moz.com/explorer

مرورگر کلمات کلیدی یکی از بخش‌های مجموعه ابزارهای سئوی ماز است و این ابزار راه‌های مختلفی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی‌ سئو را ارائه می‌دهد. می توانید بر اساس کلمه کلیدی، دامنه، زیردامنه یا صفحه جستجو کنید.

مرورگر کلمات کلیدی اطلاعات زیادی دراختیار شما قرار می‌دهد از جمله: حجم جستجوی ماهانه، سختی کلمات کلیدی، CTR ارگانیک و اولویت کلمات کلیدی (بر اساس تمامی معیارهای دیگر) مرورگر کلمات کلیدی حتی به شما امکان می‌دهد برای هر کلمه کلیدی امتیاز اختصاصی خودتان را در نظر بگیرید. شما می‌توانید لیست‌های سفارشی کلمات کلیدی در مرورگر کلمات کلیدی ایجاد کرده و خروجی را با فرمت CSV دریافت کنید.

به ویژه عملکرد «اولویت کلمه کلیدی» این ابزار بسیار مفید است زیرا می‌تواند با اشاره به اینکه کدام کلمات کلیدی دارای بیشترین تاثیر هستند، در وقت شما صرفه جوی کند. شروع با این کلمات کلیدی با پتانسیل بالا، می‌تواند قدرتمند باشد؛ زیرا می‌توانید نتایج را سریعتر نشان داده، اثر  بخشی تخقیق درباره کلمات کلیدی خود را اثبات کرده و تایید ذینفعان مهم را به دست بیاورید.

 

مرورگر کلمات کلیدی Ahrefs

https://ahrefs.com/keywords-explorer

Ahrefs ابزار مفیدی برای تحقیقات کلمات کلیدی به نام مرورگر کلمات کلیدی دارد. این ابزار به شما امکان می‌دهد که تا 10 کلمه کلیدی اصلی را وارد کرده و هزاران ایده در مورد کلمات کلیدی مرتبط ایجاد نمایید. این ابزار همچنین معیارهای کلمات کلیدی مهم مانند حجم جستجو، سختی و ترافیک بالقوه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مرورگر کلمات کلیدی همچنین معیارهای پیشرفته ای از قبیل نرخ بازده، کلیک در هر جستجو و درصد کلیک‌های پرداخت شده را ارائه می‌دهد.

شاید ارزشمندترین نکته این باشد که شما می‌توانید تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقیب را در Ahrefs انجام دهید که این به شما کمک می‌کند تا چگونگی قرارگرفتن رقبایتان در نتیجه جستجو را درک کنید. همچنین می‌توانید بررسی کنید که تا کنون برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی شده اید که به درک بهتر از وضعیت وب‌سایتتان کمک می‌کند.

از آنجایی که Ahrefs لینک جامع داده نیز ارائه می‌دهد، اگر بودجه شما فقط امکان خرید یک ابزار را می‌دهد، این گزینه کاندیدای قدرتمندی است.

 

SEMrush

https://semrush.com/features/keyword-research/

SEMrush شامل ابزاری گسترده در کنار تحقیق درباره کلمات کلیدی است. ابزار کلمات کلیدی SEMrush سختی کلمات کلیدی را اندازه گیری می‌کند و به شما امکان می‌دهد که کلمات کلیدی یک دامنه را با زمینه آن دامنه مقایسه کنید. برای مقایسه عمیق‌تر می‌توانید این داده‌ها را به صورت نمودار در بیاورید.

ابزار جادوی کلیدواژه SEMrush کلمات کلیدی مرتبط ایجاد می‌کند و به شما امکان گروه بندی، اولیت بندی و ایجاد خروجی از بالاترین کلمات کلیدی را می‌دهد.

SEMrush مخصوصا برای تحقیق رقابتی در مورد کلمات کلیدی مفید است. در سربرگ "تحقیقات ارگانیک" SEMrush می‌توانید بفهمید که رقبای شما در کجای رتبه بندی قراردارند و کشف کنید که کدام کلمات ورودی بیشترین ترافیک را به سایت آنها هدایت کرده است. این اطلاعات بسیار ارزشمند است زیرا می‌توانید بفهمید که دقیقا کدام کلمات کلیدی مورد توجه مخاطبین رقبای شما (که مخاطبین شما نیز هستند) قرار گرفته است.

نویسنده:https://www.redbubble.com/people/webone?ref=account-nav-dropdown&asc=u



:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 2365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

قبل از تولید یک باتری، طراحان تمام پارامترهای اساسی را که باتری باید به آنها برسد را در نظر میگیرند ، ولتاژ ، آمپر ، عمر طراحی ، سایز باطری ، ظرفیت هدایت کننده ها و الکترولیت ها و عمر طراحی باتری مشخصات اصلی طراحی باتری هستند . کار طراحان باتری این است که مطمئن شوند که الکترولیت و هدایت کننده کافی متناسب با سایز و ابعاد باتری طراحی شده وجود دارد تا ولتاژ و آمپر مورد نیاز را تا انتهای زمان عمر اسمی باتری تامین کند . عمر طراحی یک باتری در واقع زمانی می باشد که تولید کننده ادعا میکند که باتری قادر است پارامترها و مشخصات خود را حفظ کند. مشخصات عمر نامی باتری از تولید کننده به تولید کننده دیگر و همچنین از مدل باتری به مدل دیگر متفاوت می باشد .

متغیرهای محیطی به طور معمول عمر باتری یو پی اس را تحت تاثیر قرار می دهد برای پیروی شرایط نگهداری طراحی شده باتری این پارامترها باید رعایت شوند:

میزان دقت ولتاژ شناور شبکه
فرکانس دیس شارژ باتری
تعداد دیس شارژ باتری
حداکثر میزان دیس شارژ باتری
عمق دیس شارژ باتری
ولتاژ پایانی
دمای عملیاتی باتری
میزان جریان و ولتاژ موثر در حین شارژ و همچنین دیس شارژ شدن باتری ها

این یک شرایط بسیار سختگیرانه است که باید به دقت دنبال شود تا شرایط بر طبق شرایط طراحی شده باتری ها منطبق باشد این در حالی است که تعداد خیلی کمی از مصرف کننده ها قادر به تامین این شرایط ایدآل برای باتری و سیستم یو پی اس خود هستند.

باتری های یو پی اس اگر مورد بازرسی قرار نگیرند خیلی زود کارایی خود را از دست می دهند. تست کردن باتریهای یو پی اس می تواند نحوه ی عملکرد باتری را برای شما روشن نماید عیب یابی باتری یوپی اس و تعمیر یو پی اس به بالا بردن و تقویت یو پی اس کمک خواهد کرد.

ابزار های مورد نیاز برای تست باتری یو پی اس:

برای تست باتری یو پی اس به یک هیدرومتر تصحیح کننده ی دما و یک ولتمتر دیجیتال نیاز دارید.

در برخی موارد با نگاه کردن به باتری یو پی اس می توان مشکل را شناسایی کرده و باتری یو پی اس را عیب یابی کرد.

از مواردی که موجب کاهش عملکرد باتری یو پی اس می شود شامل موارد زیر است:

کاهش الکترولیت

شل شدن تسمه دینام

شل شدن بست های نگهدارنده باتری

شکستگی جعبه

خوردگی کابلها یا سر باتری یو پی اس

باتری یو پی اس

تست بار باتری یو پی اس :

در صورت نمایش وضعیت خوب در تست باتری به وسیله ی هیدرومتر به یکی از زوش های زیر عمل نمایید.

مقدار cca را بدست آورده و بر دو تقسیم کنید. حال به وسیله ی یک تست کننده ی باتری این مقدار بار را به مدت 15 ثانیه به آن وارد کنید.

مقدار OEM را بدست آورده و بر دو تقسیم کنید. سپس این مقدار بار را به همان مدت زمان قبلی به آن وارد کنید.

باتری های سالم در دمایی معادل با 7.26 سانتی گراد الکترولیتی بیشتر از 7.9 دارند.

برای متناسب کردن دما با ولتاژ می توانید روش زیر را نیز اجرا کنید:

در صورتی که الکترولیت مقداری بیشتر از 7/26 درجه سانتیگراد باشد، به ازای هر 5.5 درجه بیشتر از 7/26 درجه سانتیگراد تا موقعیکه دما به 37.7 درجه سانتیگراد برسد، 0.1 ولت به ولتاژ اضافه می شود.

حال در صورتی که الکترولیت مقداری کمتر از 7/26 درجه سانتیگراد باشد به ازای هر 5.5 درجه کاهش دما تا زمانی که به 4.4 درجه سانتیگراد برسید، 0.1 ولت از آن مقدار کم می شود.

پس از تخلیه بار، 5 دقیقه به باتری زمان بدهید تا میزان شارژ باتری به 50% وضعیت شارژ کامل خود یا بالاتر باز گردد.

در نتیجه: اگر باتری یو پی اس کمتر از مینیمم ولتاژ تست خود را نشان دهد باید آن را تعویض کرد.

تصحیح شارژ سطحی باتری یو پی اس:

تصحیح شارژ باتری یو پی اس به این صورت انجام می گیرد که از باتری یو پی اس یه مدت دو الی سه ساعت استفاده نکنید و سپس باتری را با یک مصرف کننده دو تا سه دقیقه شارژ کنید و بعد از آن 5 دقیقه به باتری زمان بدهید. سپس باری به مقدار نصف CCA به مدت 15 ثانیه به باتری وارد کنید تا شارژ سطحی باتری تصحیح شود.

تست وضعیت شارژ باتری غیر سیلد:

اگر موتور خاموش است هر خانه از باتری یو پی اس را با هیدرومتر و ولتاژ ترمینال باتری یو پی را توسط ولت متر دیجیتال بررسی می کنند.
تست وضعیت باتری یو پی اس سیلد:

اگر یو پی اس خاموش است توسط ولت متر دقیق دیجتالی می توانید وضعیت باتری را به خوبی مشخص کنید.

برخی از باتری های یو پی اس سیلد دارای دارای هیدورمتر سرخود یا چشمی هستند. چشمی ها این امکان را فراهم کرده اند که بتوان به راحتی وضعیت باتری را بررسی نمود.

اگر هیدورمتر به رنگ مشکی باشد:

این بدان معنی است که وضعیتشارژ کمتر از 75درصد بوده و باتری یو پی اس قبل از استفاده باید شارژ گردد.

اگر هیدورمتر بی رنگی یا زرد رنگ باشد:

این بدان معناست که سطح الکترولیت باتری پایین بوده و قبل از استفاده پر شود.اگر باتری سیلد یا اتمی بود باید تعویض گردد.
اگر ولتمتر مقدار صفر را نشان دهد:

این بدان معناس که آن سلول قطع می باشد و در صورت مشاهده عددی بین ۱۰,۴۵تا ۱۰.۵۶ می فهمیم که این سلول دچار اتصال کوتاه یا Shorted cell شده است.

نحوه ی محاسبه باتری ups :

برای محاسبه ی راندمان یو پی اس باید مقدار عملی و تئوری را با یکدیگر مقایسه نمایید. اگر این عدد از تئوری کمتر شد راندمان باتری شما کم است
راندمان یو پی اس * (تعداد باتری *۱۲ / مقدار مصرف یو پی اس بر اساس وات) = مقدار جریان مصرفی باتری
چه زمانی باتری یو پی اس را تعویض کنید:

شما می توانید باتری یو پی اس را از شبکه جدا نمائید. درابتدا با کشیدن جریان DC با استفاده از مصرف کننده DC از تک تک باتری ها و اندازه گیری ولتاژ باتری در حالت دشارژ ، میتوان راندمان باتری را بررسی کرد.شما باید ۲۰% جریان باتری را با استفاده از یک مصرف کننده تخلیه کرده و در این حالت ولتاژ باطری یو پی اس نباید از ۱۱/۴ ولت عبور نماید.

نکات و هشدارها

اگر باتری بعد از چند سال کار کردن خراب شود و یا به عنوان مثال یک باتری با طول عمر پنج ساله در ششمین سال کار کردن خود باشد احتمالاً لازم است که عوض شود. تنها مورد استثناء این است که مانند هنگامی که چراغ‌ها در شب روشن مانده‌اند تخلیه‌ی نشتی موجب کار نکردن باتری شود. باتری را به صورت دوره‌ای با محلول ملایم جوش‌شیرین و آب تمیز کنید و به طور کامل با آب شیرین بشویید.

عمر خدماتی باطری یو پی اس ( عمر واقعی باطری یو پی اس )

بر خلاف عمر طراحی باتری عمر خدماتی آنها هیچ ویژگی خاصی ندارد. و تخمین های قابل اعتماد برای عمر باتری یو پی اس ، با توجه به محیطی که در دنیای واقعی باتری ها در آن در حال کار می باشند در نظر گرفته می شود.هنگامی که باتری ها در سیستم های برق اضطراری و یو پی اس (UPS) مورد استفاده قرار می گیرند ، پارامترهای الکتریکی و فیزیکی هر دو می تواند بسیار موثر باشند . در یو پی اس های مدرن با راندمان بالا ، باتری بسیار با اهمیت می باشد . سیستم باتری به طور فزاینده ای برای افزایش ظرفیت خازنی استفاده قرار می گیرد که بار ورودی به اینورتر را تثبیت می کند. پارامتر های مختلف محیطی و الکتریکی مختلفی هستند که بر روی عمر باطری تاثیر می گذارند که در زیر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

تاثیر دمای محیط در محل نصب باتری :

دمای محیطی که باتری ها در آن نصب شده اند نقش موثری بر عمر باطری ها دارد . به طور خاص برای باتری های سری VRLA ساخت کمپانی APC دمای ۲۵ درجه سانتیگراد (۷۷°F) و سایر نقاط جهان ۲۰ درجه سانتیگراد (۶۸°F) مناسب می باشد . این دما دمای داخلی باتری می باشد و دمای اتاق نصب باتری ها نیست دمای داخلی باتری ها به طور کلی ~ ۱ درجه سانتی گراد (۲ درجه فارنهایت) بالاتر از دمای محیط نصب باتری ها می باشد درجه حرارت اختلاف دما در نزدیک سقف تا کف اتاق نصب باتری ها ممکن است حتی بیشتر از ۵ درجه سانتیگراد (۱۰°F) باشد



:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

راهنمای طراحی وب­سایت: طراحی وب­سایت، لوگو، برندسازی و شروع کار

طراحی سایت شرکتی  نقش عمده­ای در برندسازی و فعالیت­های بازاریابی ایفا می­کند. بنابراین، وب‌سایت باید حرفه­ای به نظر برسد، اما در عین حال جذاب و خوش­آیند باشد. به غیر از این، باید تجربه­ای عالی برای کاربر باشد.

اگر اولین بار است که وب­سایت تجاری طراحی می­کنید، یا می­خواهید به صورت کامل وب­سایت فعلی را نونما کنید، از مولفه­های دیداری عمده ذیل پیروی کنید و باید توجه کنید به:

  1. صفحه­آرایی

باور کنید یا نکنید، صفحه­آرایی به تنهایی می­تواند بر برندسازی­تان تاثیر عمده­ای داشته باشد. به این خاطر، با انتخاب فونتی منحصربفرد یا صفحه­آرایی اختصاصی، می­توانید وب­سایت شرکت را نسبت به سایرین متمایز کنید. از سوی دیگر، با انتخاب فونت یا سبکی که هزاران دفعه قبلاً توسط بسیاری از وب­سایت­های دیگر استفاده شده است ممکن است هویت وب­سایت را در منظر تجاری گسترده به خطر بیندازید.

در حال حاضر، انتخاب سبک و فونت جذاب و منحصرفرد برای وب­سایت­تان اهمیت دارد. با این حال، اندازه نیز مهم است.

وب­سایت­های شیک و مدرن امروزی همگی فونت­های واضح و با اندازه بزرگ دارند و به همین خاطر شما نیز باید همین مسیر را طی کنید. اندازه فونت نه تنها برای متن تصویر قابل تحسین و سرتیترها بلکه برای پاراگراف­ها و لینک­ها نیز کاربرد دارد. دلیل اولیه پشت این مطلب خواندن آسانتر فونت­های بزرگ و جلوگیری از «تراکم» بیش از حد در وب­سایت است.

علاوه بر این، خواندن راهنما برای استفاده از صفحه­آرایی زیبا برای آشنا شدن با تکنیک­ها و روش­های پایه برای کیفیت طراحی وب ضرر نخواهد داشت.

  1. 2.  طرح رنگ

هنگام انتخاب رنگ برای وب­سایت، قصد دارید طرحی خاص را بچسبانید. به صورت تصادفی هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید و به آسانی ظاهر وب­سایت را «پرزرق و برق» کنید.

در ادامه سه طرح رنگ عمده مطرح شده است که می­توانید از این میان انتخاب کنید:

  • ·        رنگ­های شبیه: این رنگ­ها در چرخ رنگ نزدیک به یکدیگر هستند. برای نمونه، می­توانید از سبز تیره با سبز روشن، یا سبز روشن با زرد روشن و غیره استفاده کنید.
  • ·        رنگ­های مکمل: طرح رنگ محبوبی دیگر که در آن رنگ­ها یکدیگر را تکمیل می­کنند. برای نمونه، قرمز با سبز، صورتی با زرد یا آبی با نارنجی همخوانی دارند.
  • رنگ­های تک­فام: این رنگ­ها اصولاً سایه­های متفاوت رنگی منفرد است. با این حال، این طرح نیازمند سطح خاصی از رنگ­آمیزی است حتی اگر از رنگ­های متفاوت رنگی منفرد استفاده کنید، طراحی هنوز می­تواند به ظاهر سیاه و خسته­کننده به نظر برسد.
  1. لوگوی شرکت

وب­سایت شرکت را نمی­توانید بدون برندسازی به پایان ببرید، می­توانید؟

از آنجایی که یکی از مهمترین عناصر تمام شکل­های برندسازی طراحی لوگوی منحصربفرد است، باید شما نیز لوگوی منحصربفرد داشته باشید تا بتوانید در نقاط مختلف در وب­سایت­تان استفاده کنید- سرتیتر، آیکون نوار آدرس گردشگر، پاورقی و غیره. با این حال، مجبور نیستید برای بخش طراحی رنج زیادی بکشید زیرا می­توانید به سادگی از ابزار تولید لوگوی آنلاین استفاده کنید.

  1. بهینه­سازی موتور جستجو

 

 

سئو یعنی بهینه­سازی موتور جستجو اهمیت دارد زیرا می­تواند به رتبه بهتر وب­سایت در موتورهای جستجوی محبوب نظیر گوگل و بینگ کمک کند. به این دلیل، باید برچسب­ها (سرتیترها)، کلان داده، سرتیترها، پانوشت­ها و ... درست انتخاب کنید.

علاوه بر این، باید بر روی طراحی وب پاسخگو تمرکز کنید که می‌تواند به انطباق‌پذیری وب‌سایت‌تان در برابر نمایشگرهای مختلف کمک کند یعنی نمایشگرهای بزرگ مانند لپ تاپ و رایانه و نمایشگرهای کوچک مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت. در حقیقت، غول فناوری، گوگل، طراحی وب پاسخگو را توصیه می‌کند. بنابراین، می‌توانید تصور کنید که در ارتباط با حضور آنلاین وب‌سایت‌تان، اگر این نکته را نادیده بگیرید، وب‌سایت چه ضربه‌ بزرگی خواهد خورد.

  1. پانوشت اطلاعاتی

در حالی که بالای مرکز وب‌سایت مربوط به موردهای برجسته‌ کسب‌وکار و خدمات یا محصولات اصلی پیشنهادی شما است، قسمت پایین برای اطلاعات مطلوب است. بنابراین، پانوشت باید شامل تمام پیوندهای مهم نظیر «درباره ما»، «تماس با ما» و ... باشد. می‌توانید آدرس، ایمیل، شماره تماس و ... را مستقیم نشان دهید، و نقشه‌ای کوچک داشته باشید که توسط مشتری یا مراجعه‌کننده برای تعیین مکان دفترتان قابل استفاده است.

وب‌سایت شرکت‌تان هویت آنلاین شما است. عملکرد و طراحی‌اش بر احساس مشتریان و شرکای تجاری درباره برندتان تاثیرگذار است، در نتیجه بر موفقیت کلی‌تان تاثیرگذار است. بنابراین، مطمئن شوید کل زمان ممکن را برای این کار صرف کنید به طوری که نتیجه نهایی مطابق استاندارد لازم باشد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام کار توسط فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش انجام میشود، پروژه ها را به صورت تکی انجام میدهد و لازم به انجام دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.

در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام کار در شرکت طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به صورت موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر قسمت انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.

اما موضوع مهم تر و اساسی تر در طراحی سایت ، کیفیت انجام کار است که با توجه به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با نظارت و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به پایان برسد. پس برای انجام هر پروژه ای منطقی تر است که به شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید.

پشتیبانی طراحی سایت :

بعد از اتمام طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت نیاز به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا ثابت نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل مواجه میشود. حتماً این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا شاید برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر مهاجرت کرده یا دیگر کار طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد

 

پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .

بروز رسانی سایت :

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.

در وب وان تلاش بسیار زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با فناوری روز صورت گرفته است. بدین صورت که سایت شما همیشه به طور مرتب از لحاظ تکنولوژی بروزرسانی میگردد. بنابراین کارفرما شاهد رشد صعودی وب سایت خود خواهد بود چراکه در صورتی که مجبور به طراحی مجدد سایت شوید به ناچار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.

انتخاب شرکت طراحی سایت :طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,انتخاب طراح سایت,وب وان

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی سایت زیادی مشغول به کار هستند . اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت به آنها توجه کنید:

نحوه انجام کار:

شرکت هایی را انتخاب کنید که خود اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای آماده تولید وب سایت به دلیل عدم تسلط پیمان کار به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی ابزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.

در حال حاضر تیم وب وان از آخرین نسخه معماری mvc در c# asp.net  و موتور نمایش razor  که  از سوی شرکت مایکروسافت که از قوی ترین ها در زمینه انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه visual basic asp.net  توسط شـرکت های بسیار اندکی استفــاده میشود و همچنین در نسـخه .net 6  نیز حذف شده است در اینجا مورد بررسی قرار نمی گیرد.

روند طراحی سایت :

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی سایت پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این مشکل باعث کاهش سرعت انجام پروژه و کاهش نسبی کیفیت انجام کار میشود . برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.

بررسی و مقایسه نمونه کارها :

با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که قرار است توسط شرکت طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های قبلی آن شرکت باشد. پس با بررسی نمونه کارهای قبلی میتوانید کیفیت انجام کار آن شرکت را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید.

 

 

 از طرف دیگر با مقایسه نمونه کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر شرکت پی میبرید . لازم به ذکر است در هنگام بررسی نمونه کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در قسمت پایین سایت درج میشود دقت کنید.

در مورد خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت تحقیق کنید:

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در انتخاب شرکت طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب کنار هم قرار گرفته است. مشکل تعداد زیادی از این وب سایت ها عدم وجود پشتیبانی مناسب است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و پشتیبانی از شرکت یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.

تحویل وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی سایت است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری باشد. اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنطور که باید اجرایی نمی شوند.

هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین
 

طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,انتخاب طراح سایت,وب وان

اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت انجام دهند به این دو راهی میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد میتواند همه نیازها را برای طراحی سایت جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟
برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد بررسی کرد . مانند: هزینه طراحی سایت،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .


هزینه طراحی سایت :

در طراحی سایت هایی که توسط فرد انجام میشود ، هزینه ها پایین تر است .
زیرا :
1- تمام مراحل توسط یک فرد انجام میشود.
  2-لازم نیست که برای انجام کار محیط خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی انجام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل توسط متخصص مربوط به خود انجام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه بیشتری دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل انجام میشود.

سرعت و کیفیت انجام کار :

در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام کار توسط فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش انجام میشود، پروژه ها را به صورت تکی انجام میدهد و لازم به انجام دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به صورت موازی توسط متخصص هر قسمت انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما موضوع مهم تر و اساسی تر در طراحی سایت ، کیفیت انجام کار است که با توجه به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با نظارت و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به پایان برسد. پس برای انجام هر پروژه ای منطقی تر است که به شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید.

پشتیبانی طراحی سایت :

بعد از اتمام طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت نیاز به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا ثابت نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل مواجه میشود. حتماً این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا شاید برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر مهاجرت کرده یا دیگر کار طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایتاست. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .

بروز رسانی سایت :

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی میشود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.
در وب وان تلاش بسیار زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با فناوری روز صورت گرفته است. بدین صورت که سایت شما همیشه به طور مرتب از لحاظ تکنولوژی بروزرسانی میگردد. بنابراین کارفرما شاهد رشد صعودی وب سایت خود خواهد بود چراکه در صورتی که مجبور به طراحی مجدد سایت شوید به ناچار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.

انتخاب شرکت طراحی سایت :

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی سایت زیادی مشغول به کار هستند . اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب شرکتطراحی سایت به آنها توجه کنید:

نحوه انجام کار:

شرکت هایی را انتخاب کنید که خود اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای آماده تولید وب سایت به دلیل عدم تسلط پیمان کار به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی ابزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد. 
در حال حاضر تیم وب وان از آخرین نسخه معماری MVC در C# ASP.NET  و موتور نمایش Razor  که  از سوی شرکت مایکروسافت که از قوی ترین ها در زمینه انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه Visual Basic ASP.NET  توسط شـرکت های بسیار اندکی استفــاده میشود و همچنین در نسـخه .NET 6  نیز حذف شده است در اینجا مورد بررسی قرار نمی گیرد.

روند طراحی سایت :

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی سایت پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این مشکل باعث کاهش سرعت انجام پروژه و کاهش نسبی کیفیت انجام کار میشود.

بررسی و مقایسه نمونه کارها :

با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که قرار است توسط شرکت طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های قبلی آن شرکت باشد. پس با بررسی نمونه کارهای قبلی میتوانید کیفیت انجام کار آن شرکت را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از طرف دیگر با مقایسه نمونه کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر شرکت پی میبرید . لازم به ذکر است در هنگام بررسی نمونه کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در قسمت پایین سایت درج میشود دقت کنید.

در مورد خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت تحقیق کنید:

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در انتخاب شرکت طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب کنار هم قرار گرفته است. مشکل تعداد زیادی از این وب سایت ها عدم وجود پشتیبانی مناسب است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و پشتیبانی از شرکت یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.
تحویل وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز تعهدات شرکت طراحی سایت است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی مناسب چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری باشد. اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنطور که باید اجرایی نمی شوند.
هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.
حال قبل از عقد قرارداد از چه راهی باید به این موضوع پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات پشتیبانی را به صورت مطلوب و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و راحت ترین راه صحبت کردن با مشتری های قبلی شرکت طراحی سایت است. چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها انجام شده و نتیجه کار را هم در مراحل طراحی سایت هم در نوع انجام خدمات پشتیبانی لمس کرده اند.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , پشتیبانی سایت , شرکت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد