نوشته شده توسط : شیرین

رقابت شدید تجاری در اینترنت استراتژی بازاریابی ویژه ای را طلب می کند. استراتژی بازاریابی رقابتی به چه مؤلفه هایی نیاز دارد؟ چگونه می توان تجارت خود را در شرایط محدودیت سخت Google ارتقا داد؟ شبکه وبلاگ خصوصی راهی برای پیشرفت در زمینه سئو سایت است. این ابزار چه نتیجه ای می دهد؟ چگونه می توان یک PBN مؤثر ساخت و از جریمه های احتمالی Google جلوگیری کرد؟ در این مقاله ، تمام پاسخ های این سؤالات را پیدا خواهید کرد.

PBN چیست

PBN( شبکه بلاگ های خصوصی) زنجیره ای از سایت هاست که به سایت اصلی شما لینک می دهند. PBN ترکیبی از برخی صفحات وب است که به افزایش رتبه بندی و بهتر ایندکس شدن صفحات وب کمک می کند. اگر می دانید چگونه از این ترفند استفاده کنید ، پاسخ بسیار مثبتی دریافت خواهید کرد و در صورت استفاده نادرست ممکن است در لیست جریمه های گوگل قرار بگیرید.
اگر همه چیز به نفع شما شکل بگیرد ، شبکه خصوصی وبلاگ موقعیت وب سایت را در Google افزایش می دهد. چگونه کار می کند؟ باید نام و آدرس سایت شما در سایت های مختلف زیاد اشاره شده باشد. اگر سایت های زیادی به وب سایت شما لینک بدهند و به ارجاع بدهند، شما نه تنها محبوبیت خود را به دست می آورید ، بلکه میتوانید این این منابع را نیز کنترل کنید. همه اینها منجر به افزایش ترافیک می شود. این عوامل موفقیت شما را به وجود می آورد. شبکه خصوصی وبلاگ می تواند یک راه حل جایگزین باشد که موجب صرفه جویی در بودجه و نتیجه بسیار خوبی می شود. اما اگر نمی دانید چگونه از این ابزارها استفاده کنید ، نباید انتظار مثبت داشته باشید.

چگونه یک شبکه بلاگ بسازیم

از سال 2014 ، گوگل تحریم های PBN را اعمال می کند و در صورت تشخیص مصنوعی بودن سایت شما را جریمه می کند. پیش از این ، بسیاری از متخصصان و مدیر وب سئو این صفحات را فقط برای کسب رتبه های بالا ایجاد می کردند. به همین دلیل این منابع غیر طبیعی بوده و به مخاطب واقعی ربطی ندارند. حال برای جلوگیری از نتیجه منفی، صفحات PBN شما باید برای بازدید کنندگان مفید و جالب باشند. در واقع ، اگر وب سایت های خود را با مطالب جالب و منحصر به فرد پر کنید، باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شود. برای ساختن یک شبکه خصوصی وبلاگ، ابتدا باید یک برنامه استراتژیک خوب طبق مراحل زیر ایجاد کنید.

  • نوع مخاطب خود را مشخص کنید؛
  • تعداد بک لینک ها را برای وب سایت اصلی خود انتخاب کنید.
  • قالب و شکل مربوط به هر سایت PBN خود را انتخاب کنید.
  • نام دامنه را انتخاب کنید؛
  • طراحی و هسته محتوا را برای هر صفحه از PBN خود ایجاد کنید.
  • برنامه رسانه ای شامل عکس و ویدئو و محتوای صوتی را برای هر صفحه PBN خود ایجاد کنید.
  • استراتژی منتشر کردن سایت ها را برای PBN خود تعریف کنید.

تمام وب سایت های PBN شما باید مطابق با علاقه مخاطبان وب سایت اصلی شما باشند. به عبارت دیگر ، PBN شما باید به طور مرتب ترافیک وب سایت شما را فراهم کند. به عنوان مثال ، اگر آژانس اطلاعاتی دارید که روی فرهنگ ، سیاست و مد متمرکز است ، برای هر یک از این مباحث صفحات جداگانه ایجاد کنید. با این کار باعث افزایش میزان ترافیک خود خواهید شد زیرا خوانندگان شما به راحتی آنچه را که می خواهند بخوانند پیدا می کنند. سپس باید در مورد تعداد صفحات PBN تصمیم بگیرید.
کلیه سایت های شبکه وبلاگ خصوصی SEO باید دارای محتوای منحصر به فرد با سبک و طراحی خاص باشند.نام دامنه سایت ها باید با هم متفاوت باشند. مطمئناً، برخی از آدرس های وب سایت می توانند مشابه باشند، اما تعداد زیادی از آنها را نمی سازیم. اگر شبکه وبلاگ خصوصی شامل تعداد زیادی سایت می شود ، برخی از آدرس ها و آی پی ها باید کاملاً متفاوت باشند. قبل از فعال کردن شبکه وبلاگ خصوصی خود ، باید یک برنامه رسانه ای برای انتشار محتوای منحصر به فرد( یونیک) برای همه صفحات PBN داشته باشید. دانستن نحوه ایجاد یک شبکه خصوصی وبلاگ کافی نیست. سوال واقعی این است که چگونه آن را با موفقیت تحقق بخشیم.


سبکه وبلاگ خصوصی

البته اگر می خواهید پاسخی قابل تأمل از PBN دریافت کنید باید سایت های شما در معرض دید و منتشر شده باشد. این فرایند به زمان و کار نیاز دارد. اگرچه ، نتیجه نهایی کاملاً قابل توجیه است. برای انتشار مطالب سایت های خود می توانید از نکات زیر استفاده کنید.
استراتژی موثر بودن PBN بر اساس بک لینک های با کیفیت است. از تمامی سایت های PBN خود به سایت اصلی لینک ندهید و به صورت مستقیم همه این سایت ها را به هم وصل نکنید.
محتوای منحصر به فرد منتشر کنید. برای جلوگیری از پنالتی گوگل، برای هر وبلاگ PBN خود محتوای یونیک ایجاد کنید. متن ها باید شفاف و طولانی باشند. اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید، اسکن صفحات کتاب را ارسال کنید. موتورهای جستجو این پست های تکراری را به عنوان سرقت ادبی شناسایی نمی کنند. اگر وبلاگ های خود را هر روز آپدیت کنید، ایندکس بهتری خواهند داشت. در پست های وبلاگ کامنت ها و نظرات طبیعی ایجاد کنید تا باعث طبیعی تر شدن و اثر مثبت از نظر گوگل شود.
تبادل پیوندها با منابع وب دیگر، رتبه بندی شما را بهبود می بخشد. برای تقویت PBN، از منابع وب دیگر استفاده کنید. ما پیشنهاد می کنیم محتواهای خود را در وبلاگ های دیگر با استفاده از پیوندهای مستقیم به منبع مجدداً ارسال کنید. همان کاری که می توانید در شبکه های اجتماعی انجام دهید.

یک مزیت دیگر PBN: اگر صفحات PBN شما دارای ترافیک بالایی هستند ، می توانید شبکه وبلاگ خصوصی خود را برای فروش ارائه دهید.

راه های جلوگیری از شناسایی pbn توسط گوگل و جریمه آن

اگر در شبکه PBN خود طوری رفتار کنید که گوگل متوجه شد این یک شبکه مصنوعی است که به هدف لینک سازی ساخته شده است، توسط گوگل جریمه خواهید شد و رتبه های سایت شما شدیدا افت می کنند. برای جلوگیری از پنالتی شدن موارد زیر را رعایت کنید.

  • هرگز از محتوای کپی برای وبلاگ ها استفاده نکنید.
  • خیلی بک لینک درست نکنید
  • در انتخاب انکر تکست ها دقت کنید
  • هاست وب سایت های PBN باید در لوکیشن ها و آی پی های مختلف باشد. همه بلاگ ها را در یک هاست قرار ندهید. موتورهای جستجو آن را به عنوان اسپم معرفی کرده و مجازات هایی را اعمال می کنند. برای جلوگیری از این وضعیت منفی، وبلاگ های خود را روی هاست های مختلف قرار دهید.
  • قالب وب سایت ها متفاوت باشد.
  • TLD دامنه ها متنوع باشد.
  • سعی کنید برای سایت های عضو شبکه وبلاگی خودتان، ترافیک جذب کنید. این کار تاثیر PBN را بیشتر میکند.

استفاده از وبلاگ های آماده برای PBN
در ساده ترین شکل PBN که بدون هزینه و یا با هزینه بسیار کم قابل اجرایت، استفاده از سرویس های رایگان وبلاگ سازی است. سرویس های ایرانی و خارجی زیادی برای ساخت وبلاگ وجود دارند که از سرویس های ایرانی می توان به بیان، رزبلاگ، میهن بلاگ و... اشاره کرد و از سرویس های بلاک خارجی می توان blogspot، wordpress ، LiveJournal و سایر موارد اشاره کرد.
برای بالا رفتن کیفیت PBN می توانید با تهیه قالب، دامنه و هاست های مختلف چند وب سایت وردپرسی برای خود بسازید که این کار برای شما هزینه بیشتری دارد.

منبع:https://webone.co/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/1/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/32



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

دلایل مختلفی برای  کاربرد اینورتراشنایدر در صنعت وجود دارد. به طور کلی، اینورتر ها به دلایل زیر استفاده می شوند:

 

  • تطبیق سرعت اینورتر ها با نیازمندی فرآیند
  • تطبیق گشتاور اینورتر با نیازمندی فرآیند
  • صرفه جویی در انرژی به میزان 30 تا 50 درصد و بهبود کارآیی  
  • قیمتی که بابت اینورتر اشنایدر هزینه می شود با پرداخت کمتر هزینه برق در ماه های بعد از استفاده جبران می شود.
  • کم شدن نوسانات ولتاژ
  • امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است

کاهش مصرف انرژی

یکی دیگر از مزایای اینورتر اشنایدر در صرفه جویی انرژی است. اگر الکتروموتوری دارید که لازم نیست از همه ی ظریفیش استفاده کنید؛ می توانید با کمک اینورتر مصرف انرژی را تا حد زیادی کنترل نمایید. اینورتور با توجه به میزان قدرتی که موتور نیاز دارد انرژی برای آن تامین میکند و به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. در مقایسه با سیستم های تهویه غیر اینورتر، سیستم های تهویه مطبوع با اینورتر ها انرژی کمتری هدر می دهند و می توانند انرژی را ذخیره کنند.
گاها در فرآیند تولید، تجهیزاتی داریم که با سرعت خاصی به گردش در می آید اینورتر این امکان را به ما می دهد تا سرعت موتور را با سرعت تجهیزات مطابقت دهیم.
 

اینورتر اشنایدر

 

افزایش طول عمر تجهیزات

سافت استارترها یا راه اندازهای نرم به طور تدریجی قادر به افزایش سرعت موتور هستند. این محصول به طور یکنواخت و تدریجی موتور را تا سرعت عملیاتی بالا برده و موجب کاهش اصطکاک مکانیکی و الکتریکی می شود.
اینورتر اشنایدر، موتور را با سرعت کمتری از کار می اندازد و خطر سایش و پارگی را به حداقل می رساند. همین عملکرد در اینورتر باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و افزایش عمر موتور و تجهیزات مربوطه می شود.
آگاهی از نحوه نگهداری از اینورتری که خریداری کرده اید به شما کمک خواهد کرد تا طول عمر آن را افزایش داده و در نتیجه در پول تان صرفه جویی کنید.
اینورتر های مدرن دارای اندازه کوچک‌ تر و عملکرد بهتری هستند، آن‌ها نسبت به اینورتر های نسل گذشته هوشمندترند و استفاده از آن‌ها آسان ‌تر است.
به ‌روزرسانی‌ های اینورتر معمولاً هزینه تعمیرات و نگهداری پایینی دارد و از اطمینان بیشتری برخوردار است و مصرف انرژی کمتری دارد.
زمانی که شما اینورتر اشنایدر را ارتقاء می ‌دهید، این ارتقاء فقط از نظر سخت‌ افزاری نیست، بلکه نرم‌ افزارهای همراه آن نیز ارتقا می یابد.

گروه بازرگاني و صنعتي مگاكو با كادري مجرب از كارشناسان فني ، همواره آماده ارائه خدمات از جمله ؛مشاوره قبل و بعد از فروش ،  در جهت افزايش رضايت صنعتگران محترم  مي باشد و سعي در ياري نمودن صنعت كشور دارد.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن سندی است که توسط مقامات مربوطه برای متقاضی سفر به کشوری که در منطقه ی شینگن قرار دارد صادر می شود. حوزه ی شینگن متشکل از ۲۶ کشور است. کشورهای عضو اتحادیه ی شینگن توافق کرده اند تا شهروندانشان به طور آزادانه در حوزه ی شینگن تردد کنند. از میان ۲۶ کشور تحت موافقتنامه شینگن ۲۲ کشور عضو اتحادیه ی اروپا و ۴ کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا هستند. انجمن تجارت آزاد اروپا به موازات اتحادیه اقتصادی اروپا و همکاری با آن فعالیت می نماید. این اتحادیه از چهار کشور ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس تشکیل گردیده و در چهارم ژانویه ۱۹۶۰ بنیان ‌گذاری شده است. در ادامه با سفرمی همراه باشید…

 

منطقه ی شینگن

منطقه ی شینگن اغلب کشورهای اروپایی را تحت پوشش قرار می دهد، به جز بریتانیا و کشورهایی از قبیل رومانی، بلغارستان، کرواسی و قبرس؛ همچنین به زودی ایرلند نیز به عضویت شینگن در خواهد آمد. با این وجود کشورهایی نیز وجود دارند که بخشی از اتحادیه ی اروپا نیستند اما هنوز عضو منطقه ی شینگن بشمار می روند و سیاست تردد آزاد را گرامی داشته اند؛ این کشورها از قبیل نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختن اشتاین می باشند.

 

کشورهای عضو شینگن

کشورهای عضو شینگن از قبیل اتریش؛ بلژیک؛ جمهوری چک؛ دانمارک؛ استونی؛ فنلاند؛ فرانسه؛ آلمان؛ یونان؛ مجارستان؛ ایسلند؛ ایتالیا؛ لاتویا؛ لیتوانی؛ لوکزامبورگ؛ مالت؛ هلند؛ نروژ؛ لهستان؛ پرتغال؛ اسلواکی؛ اسلونی؛ اسپانیا؛ سوئد؛ سوئیس و  لیختن اشتاین هستند.

 

چه افرادی نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند؟

شهروندان کشورهایی که عضو منطقه ی شینگن نیستند برای سفر به اروپا و ورود به منطقه ی شینگن نیازمند اخذ ویزای شینگن می باشند. اما برای این قانون استثناهایی وجود دارد: برخی از کشورها که عضو پیمان شینگن نیستند هنوز برای ورود به منطقه ی شینگن نیازی به دریافت روادید ندارند.

ویزای شینگن چیست

 

شرایط درخواست ویزای شینگن

همانگونه که در بالا ذکر شد، به منظور سفر به یک یا چند کشور اروپایی عضو شینگن، باید به سفارت یا کنسولگری تعیین شده بروید و درخواست ویزای شینگن بدهید. با این وجود برای رسیدگی به تقاضای ویزای شینگن الزامات خاصی وجود دارند که در همه ی سفارت ها یا کنسولگری ها یکسان هستند و تقاضا دهنده الزاماً باید واجد شرایط باشد.

 

انواع ویزای شینگن

با توجه به ماهیت و هدف سفر، سفارت انواع مختلفی از ویزاهای شینگن را صادر می کند. انواع ویزای شینگن از قبیل زیر می باشند
 

ویزای اتحادیه ی شینگن (Uniform Schengen Visas / USV)

ویزای اتحادیه ی شینگن مجوزی برای ورود به یکی از کشورهای عضو منطقه ی شینگن است. این نوع ویزا به منظور ترانزیت و یا اقامت در کشور مورد نظر به مدت زمان معین و حداکثر تا ۹۰ روز (هر شش ماه از تاریخ ورود) اعطا می گردد. بر مبنای هدف سفر، ویزای شینگن برای انوع ویزا از قبیل ویزای شینگن نوع A، ویزای شینگن نوع B و ویزای شینگن نوع C  اعمال می شود. در حقیقت این نوع ویزا، همان ویزای گردشگری می باشد که به چند دسته تقسیم گردیده است.

 

ویزای شینگن نوع A:

روادید نوع A مختص ترانزیت فرودگاهی است و مسافر تنها می تواند در یکی از فرودگاه های حوزه ی شینگن ترانزیت شود (هواپیما را عوض کند) و اجازه ی خروج از فرودگاه را ندارد.

 

روادید شینگن نوع B:

روادید شینگن نوع B تنها برای تردد از خاک قلمرو حوزه ی شینگن است و حداکثر تا ۵ روز اعتبار دارد.

 

ویزای شینگن نوع C:

روادید نوع C کوتاه مدت می باشد و به منظور ورود و اقامت در یکی از کشورهای حوزه ی شینگن صادر می گردد. شینگن نوع C نیز به سه دسته تقسیم می شود: روادید شینگن تنها با یک مرتبه ورود؛ شینگن با دو مرتبه ورود و روادید شینگن با چند بار ورود.

 

شینگن با اعتبار تردد محدود (Limited territorial validity visas / LTV)

اخذ این نوع شینگن به شما اجازه می دهد تنها در محدوده ی شینگن کشوری که ویزا را صادر کرده است تردد کنید. یا در شرایط دیگر، تنها در کشورهایی می توانید تردد کنید که به طور خاص هنگام درخواست ویزا ذکر شده باشد. در این نوع شینگن علاوه بر کشورهای شینگن ذکر شده نمی توانید به کشورهای دیگری سفر کنید.

 

ویزای ملی

ویزای ملی نوع D مختص افرادی است که به منظور تحصیل، کار و یا اقامت دائم در یکی از کشورهای حوزه ی شینگن اقامت دارند. ویزای ملی یا نوع D تنها با یک ورود، برای افرادی صادر می شود که نیاز به اقامت برای مدت زمان و یا یک هدف خاص در یکی از این کشورهای اروپایی دارند و پس از اتمام آن مدت باید به کشور خود باز گردند.

 

هزینه ویزای شینگن

هنگامی که درخواست شینگن می دهید باید هزینه ای بابت آن بپردازید و هزینه ی درخواست ویزا قابل استرداد نمی باشد. هزینه ی ویزا بسته به نوع ویزا، سن درخواست کننده و استثنائات دیگر متفاوت است.
 

هزینه ی دریافت روادید شینگن در حالت عادی (به یورو)

  • ویزای ترانزیت فرودگاهی: ۶۰.۰۰ یورو
  • روادید اقامت کوتاه مدت، کم تر از ۹۰ روز: ۶۰.۰۰ یورو
  • شینگن اقامت طولانی مدت، بیش از ۹۰ روز: ۹۹.۰۰ یورو

هزینه ی ویزای شینگن

 

بیمه ویزای سفر شینگن

هر شخصی که موقتاً به حوزه ی شینگن سفر می کند، از کشور درخواست کننده ی ویزا، باید بیمه ی سفر به مدت زمانی که در منطقه ی شینگن حضور دارد خریداری نماید. بیمه باید در سراسر قلمروی که عضو شینگن است اعتبار داشته باشد و تمام مدت زمانی که مسافر قصد دارد در آن قلمرو سپری کند و یا ترانزیت شود را تحت پوشش قرار دهد. حداقل مبلغ تحت پوشش باید ۳۰ هزار یورو باشد.

بیمه ویزای سفر شینگن

 

ویزای مولتی شینگن چیست؟

در یک تقسم بندی کلی ویزای شینگن نوع C خود به سه دسته ویزای سینگل یا یکبار ورود ، ویزای دوبار ورود و ویزای چند بار ورود یا ویزای مولتی شینگن دسته بندی می شود.
ویزای مولتی شینگن یک ویزای بلند مدت است و همانطور که از نام آن پیداست، برای تجار، دانشجویان و افرادی که قصد دارند در طی سال، چندین بار به حوزه شینگن سفر کنند صادر می شود. در واقع شما می توانید برای ویزای کاری، تحصیلی و توریستی درخواست ویزای مولتیپل نمایید.

 

مزیت ویزای مولتی

مهم ترین مزیت دریافت این نوع از روادید شینگن این است که شما برای هربار سفر لازم نیست به سفارت مراجعه و مراحل دریافت روادید را هر بار انجام دهید. به این ترتیب با یکبار درخواست ویزای مولتیپل شما می توانید چندین بار به حوزه شینگن سفر کنید. این موضوع برای افرادی که قصد مهاجرت دارند و باید چندین بار به اروپا سفر کنند بسیار حائز اهمیت است.
از طرف دیگر داشتن مهر ویزای مولتی ، اعتبار پاسپورت شما را بالا برده و برای درخواست روادید سایر کشور ها بسیار تاثیر گذاراست.

 

اعتبار ویزای مولتیپل شینگن

این ویزای می تواند از ۳ ماه تا ۵ سال اعتبار داشته باشد.( در اکثر موارد ۳ماه ، ۶ ماه و یک سال )
شما می توانید به مدت ۹۰ روز دریک دوره ۶ ماهه در کشورهای عضو شینگن اقامت داشته باشید.

 

شرایط دریافت ویزای مولتی

برای دریافت ویزای مولتی باید در گذشته سابقه دریافت ویزای شینگن را داشته باشید و به عبارتی چندین بار به اروپا سفر کرده باشید. از طرفی باید دلیل محکمی برای درخواست این ویزا داشته باشید. برای مثال پذیرش در یکی از دانشگاه های حوزه شینگن یا داشتن دعوت نامه از یک شرکت معتبر یک دلیل قابل قبول است. شما باید به طور شفاف و صریح درخواست معقولی را برای این دریافت این ویزا بیان کنید.
تمدید ویزای شینگن مولتی
پس از پایان مدت اعتبار این ویزا نمی توان آن را تمدید کرد و تنها می توان برای دریافت دوباره آن درخواست داد.اما اگر بار اول ویزای شما ۳ ماه اعتبار داشت، می توانید برای بار دوم درخواست روادید ۶ ماهه بدهید.

 

ریجکتی ویزای شینگن

عدم موافقت کنسولگری و افسر پرونده برای درخواست ویزای شینگن را ریجکتی ویزای شینگن می گویند. به این ترتیب شما باید تا زمانی که سفارت تعیین می کند ( عموما ۶ ماه ) صبر کنید و درخواستی برای ویزای شینگن از کشور دیگر را ارئه ندهید.
اگرچه بسیاری متقاضیان نمی توانند دلیلی برای رد درخواستشان پیدا کنند، واقعیت این است که کنسولگری سفارت با دلایل محکمی درخواست ویزا را رد می کند. برخی دلایلی که عمدتا منجر به رد درخواست ویزا می شود به شرح زیر است:

  • نداشتن سابقه سفر به خارج از کشور
  • عدم ارائه مدارک معتبر ( از جمله مدارک احراز هویت – مدارک تمکن مالی – گواهی اشتغال به کار – گذرنامه نامعتبرو …)
  • داشتن سوء سابقه
  • عدم ارائه بیمه نامه سفر
  • نداشتن هدف و برنامه مشخص و قابل قبول
  • ارائه گذرنامه آسیب دیده
  • عدم ارائه مدرک معتبر اقامت در طول سفر


:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیرین

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده است که گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی میکند؟ چه معیارهایی برای رتبه بندی لحاظ می کند؟ در این مقاله می خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهیم.

هدف نهایی گوگل رضایت کاربران است. مردم برای یافتن جواب سوالات و نیازهای خود به موتور جست و جو مراجعه می کنند و هرچه موتور جست و جو بتواند در مدت زمان کوتاه تری نتایج دقیق تری را به کاربران ارئه دهد، کاربران نیز رضایت بیشتری از موتور جست و جو خواهند داشت. گوگل تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف انجام داده و با مطالعه رفتار انسانی و تطبیق الگوریتم خود با آن، سعی در رضایت هر چه بیشتر کاربران خود داشته است. با اطلاع از فاکتورهای اصلی گوگل برای رتبه بندی، شما می توانید با اجرای این فاکتورها روی وب سایت خود، ترافیک بیشتری سمت وب سایت خود روانه کنید و از مزایای سئو سایت بهره مند شوید.

گوگل 4 فاکتور اصلی و پایه ای برای رتبه بندی وب سایت ها دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

محبوبیت

وب سایت شما چقدر محبوب است؟ آیا ترافیک قابل توجهی دارد؟ آیا در وب سایت های دیگر در مورد وب سایت شما صحبت می کنند ؟ آیا شاخص های رسانه های اجتماعی نشان می دهند که وب سایت محبوبی دارید؟

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

معیارهای گوگل برای محبوبیت همانند جوامع انسانی است. در واقع یک وب سایت و یا برند که در خیلی از جاها در مورد آن صحبت می شود و یا از آن به عنوان مرجع استفاده می شود، قطعا یک وب سایت محبوب بین کاربران است و از منظر گوگل یک وب سایت محبوب شایستگی کسب رنبه ای برتر را دارد.

بنابراین بک لینک ها در واقع هنوز هم مهم هستند و اثر گذاری آن ها به زودی از بین نمی روند. ذکر ساده از نام تجاری شما در وب سایت های دیگر نیز کمک می کند.

ارتباط

آیا محتوای صفحه مورد نظر با عبارت جست و جو شده توسط کاربر همخوانی دارد؟ ایا از تصاویر مرتبط با محتوا و کلمه کلیدی در آن استفاده شده است؟ ایا عنوان مطلب با کلمه کلیدی انطباق دارد؟ آیا از کلمات هم خانواده ومرتبط با عبارت جست و جو شده در محتوا به کار رفته است؟ ایا کاربران به این صفحه با عبارت مد نظر لینک داده اند؟

موارد بالا از فاکتورهای گوگل برای تشخیص ارتباط محتوای صفحه با عبارت جست و جو شده است. البته امروزه گوگل در تشخیص مضمون محتوا بسیار پیشرفت کرده اما هنوز هم برای تشخیص دقیق مضمون محتوا به موارد بالا نیاز دارد.

تعامل کاربر با محتوا

آیا افرادی که روی لیست نتایج جستجو کلیک می کنند وارد صفحه می شوند از محتوای صفحه رضایت دارند؟ پس از کلیک کاربر، آیا آنها بلافاصله دکمه برگشت را می زنند و یا در واقع وقت خود را صرف مطالعه محتوا می کنند؟ آیا آنها به پایین صفحه می روند و روی لینک های داخلی، گزینه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی یا دکمه های تماس کلیک می کنند؟ آیا صفحه وب به سریع بارگذاری می شود؟ آیا با دستگاه های موبایلی سازگار است؟

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

بیشتر موارد بالا مربوط به طراحی سایت و تجربه کاربری می شود. یک محتوای کاربر پسند باید بتواند کاربر را با خود درگیر کند و گوگل با بررسی سیگنال های تعامل کاربر با محتوا، میزان رضایت کاربر از محتوا را اندازه میگیرد و صفحاتی که بتوانند تعامل خوبی با کاربر برقرار، شانس بیشتری برای کسب رتبه های برتر را دارند.

اعتماد

صفحه وب ، چقدر قابل اعتماد است؟ آیا این وب سایت کاملاً جدید است یا گوگل مدتی است که به آن توجه کرده است؟ آیا سرور وب سایت، قدرت و اعتبار لازم را دارد؟ آیا وب سایت هایی که به آن لینک داده اند، وب سایت های معتبری هستند؟ آیا کسب و کار در Google My Business  تأیید شده است؟

وب سایت های جدید به ندرت رتبه بالایی دارند و زمان میبرد تا کاربران و موتورهای جست و جو به آن اعتماد کنند. عمر دامنه، تعداد و کیفیت محتوا وب سات و همچنین اعتبار سایت هایی لینک دهنده تاثیر زیادی بر افزایش اعتبار یک وب سایت دارند.

البته فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که برای سئو سایت اهمیت دارند. وب سایت شما می بایست یک معماری عالی، سرعت سایت، قابلیت ایندکس، نقشه سایت، فایل robots.txt بهینه، ساختار صحیح URL و ... را نیز داشته باشد.

دپارتمان خدمات سئو سایت وب وان با استفاده از توانایی کارشناسان زبده با بیش از 14 سال تجربه در طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت ها در زمینه های مختلف، آماده است تا از تجربیات و دانش خود در بیش از 2000 وب سایت موفق ، برای رساندن سایت شما به رتبه های برتر گوگل و افزایش سئو سایت شما استفاده کند.

منبع:https://fararu.com



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()